Hij loopt minder sterk af dan je zou denken, het is vooral de onderkant van de ramen die sterk oploopt.Ziet er goed uit, ben wel benieuwd of er door de sterk aflopende daklijn voldoende hoofdruimte achterin overblijft.
Als ik nog eens goed kijk zijn de panelen van de achterportieren flink van hoogte, dus zou het mee kunnen vallen met de hoofdruimte achterin.Hij loopt minder sterk af dan je zou denken, het is vooral de onderkant van de ramen die sterk oploopt.Ziet er goed uit, ben wel benieuwd of er door de sterk aflopende daklijn voldoende hoofdruimte achterin overblijft.
Ik vind het een heel fraai design, alleen heb ik niet het gevoel dat dit de zakelijke markt erg zal aanspreken. En volgens mij zouden ze het met een 169 daar toch van moeten hebben.
Is toch juist de rode draad door Alfa, ofwel ben je voor of tegen? Alfa kende juist zijn succes door gewaagd te zijn, zowel op vlak van vorm als interieur.Voor de zakelijke markt is het een erg gewaagt design, of het een ieder zal aanspreken is inderdaad nog maar de vraag.Hij loopt minder sterk af dan je zou denken, het is vooral de onderkant van de ramen die sterk oploopt.Ziet er goed uit, ben wel benieuwd of er door de sterk aflopende daklijn voldoende hoofdruimte achterin overblijft.
Ik vind het een heel fraai design, alleen heb ik niet het gevoel dat dit de zakelijke markt erg zal aanspreken. En volgens mij zouden ze het met een 169 daar toch van moeten hebben.
De 164 was tot nog toe het grootste succes van de Alfa's in het zakelijke segment. Het design daarvan was weliswaar opvallend, maar het bleef wel een echte zakensedan. Dit ontwerp voor de 169 heeft daar niets meer mee te maken, dit is eerder een 4-deurs sportwagen. Leuke concurrentie voor Aston Martin en Porsche, maar niet in het zakelijke segment vrees ik. Vergeet niet dat er vanuit de zakenwereld over het algemeen met een conservatievere blik wordt geshopt dan privé, hè. De auto moet vaak ook nog zakelijk representatief zijn tenslotte.Is toch juist de rode draad door Alfa, ofwel ben je voor of tegen? Alfa kende juist zijn succes door gewaagd te zijn, zowel op vlak van vorm als interieur.Voor de zakelijke markt is het een erg gewaagt design, of het een ieder zal aanspreken is inderdaad nog maar de vraag.Hij loopt minder sterk af dan je zou denken, het is vooral de onderkant van de ramen die sterk oploopt.
Denk dat het met deze misschien wel heeeel goed zou kunnen komen
Me dunkt... zie je al voor je hoe de chauffeur de 'dikkedeur' van het bedrijf door het lage, smalle achterdeurtje naar binnen propt? Zelfs met een tabloidformaat als NRC NEXT op schoot wordt het behelpen...Hij loopt minder sterk af dan je zou denken, het is vooral de onderkant van de ramen die sterk oploopt.Ziet er goed uit, ben wel benieuwd of er door de sterk aflopende daklijn voldoende hoofdruimte achterin overblijft.
Me dunkt... zie je al voor je hoe de chauffeur de 'dikkedeur' van het bedrijf door het lage, smalle achterdeurtje naar binnen propt? Zelfs met een tabloidformaat als NRC NEXT op schoot wordt het behelpen...Hij loopt minder sterk af dan je zou denken, het is vooral de onderkant van de ramen die sterk oploopt.Ziet er goed uit, ben wel benieuwd of er door de sterk aflopende daklijn voldoende hoofdruimte achterin overblijft.