De auto is vandaag gekeurd en het enige schokkende was een stuurkogel met een beetje speling, dus deze heb ik vanavond meteen vervangen. Verder deden de mistlampen het niet (beide stekkers onder de bumper waren beetje roestig), lag de bedrading van de radio los

, dus meteen nieuw radiotje ingebouwd, en raakte de uitlaat de bodem ergens. Dat doen ze morgen voor het afmelden maar even...
Dat viel dus mee.
Ondertussen komt de stotterstoring ook weer op gang. De ontsteking valt dan weg, dat zie ik aan de toerenteller die dan een zwieper maakt. Stationair is geen probleem, het doet zich het meeste voor laag in toeren, en dan lekker het gaspedaal indrukken, meestal in 2 en 3. Heel de auto bokt dan, en zodra je het gas loslaat is het over. Geef je daarna weer geleidelijk aan gas dan gaat het weer goed. Het gebeurt dus meestal na een bocht, waarbij het oppakken vaak problemen geeft. Eenmaal op toeren gaat hij verder goed!
Ik heb geloof ik de krukas sensor als boosdoener gehoord, klopt dit? En wat is daar fout aan?
Iemand ideeën???

75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971