Bureaucratische gedoe!!

Dirk is capabel genoeg om ook zonder toezicht van de douane een corrigerende hamerslag toe te dienen .
Een type 12345, gevolgd door een chasisnummer1234567890 bestaat ook niet.Mijn Giulia staat al een weekje ter APK aangeboden. Helaas is het net als vorige jaar wederom een probleem. Nee, technisch is alles op orde! Het gaat over de papieren. Op mijn Giulia staat het typenr gevolgd door een * en dan het chassisnr. Dus 12345*1234567890. Nou staat op mijn kentekenpapieren alleen het chassisnr zonder het voorgaande typenummer en het sterretje. Dus een chassisnummer op het kenteken wat gewoon klopt. Het chassisnummer is 100% in orde en de papieren ook. Maarja, wat er op de auto staat is niet gelijk aan wat er op de papieren staat dus geen keuring...... Ben ik nou de enige waar het typenr niet is meegenomen?
Bureaucratische gedoe!!
Moet je dan toch teleurstellen. M'n ex Giulia had de voorloop -105 26- niet in het chassisnummer ingeslagen. En er was niet mee geknoeid, dat kan ik verzekeren.ELKE 105 heeft die voorloop met de typeaanduiding. Laat ze anders maar even met een deskundige bellenop dit gebied. (Zie PB voor mn nummer)
Geeft niks hoor, ook logisch: 2 Grunnegers, 1 gedachteEen type 12345, gevolgd door een chasisnummer1234567890 bestaat ook niet.(Sorry Q4 ik lees je berichtje nu pas..)
Gebeurt niet! Ze schrijven maar een brief ofzo...Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat het niet nodig is aan de auto zelf de klooien.
Zou gewoon zonde zijn.