Da's geen paradox, da's een oxymoron ... maar dat is weer een heel ander thema ...Kan jij mij dan garanderen dat je dit soort onzinberichten nooit leest?Beloof dan dat je niet meer zult reageren...
Altijd, ik ben zo makkelijk in dat soort dingen...Ah, je bekent schuld...
Ook al deed ik dat, zegt Van Dale: Moron "Geen resultaat"Maareuh... maakt Alfa6 me nou uit voor een moron?
Dat vind ik anders aardig beledigend, om iemand uit te maken voor "geen resultaat".Ook al deed ik dat, zegt Van Dale: Moron "Geen resultaat"Maareuh... maakt Alfa6 me nou uit voor een moron?
Is een prototype oxymoron...Kan jij mij dan garanderen dat je dit soort onzinberichten nooit leest?
Ja. Wat heb ik vandaag weer gespot topic uit het café. Staat daar volkomen misplaatst.Ik heb de index ondertussen weer wat uitgebreid.
Als iemand nog tips heeft voor toevoegingen...
Moeten wel topics zijn die:
- in Algemene Onderwerpen staan (of voor verhuizing daarnaar toe in aanmerking komen)
- als onderwerp zaken van blijvende interesse hebben (specifieke types, historie, etc.)
- vrij zijn van al te veel off topic reacties
Ik dacht dat daar het smoelenboek voor was. In het gespot topic zie ik alleen maar foto`s van al dan niet rijdende Alfa Romeo`s her en der in Nederland en België. Daarom leek het mij behoorlijk Alfa gerelateerd.Het gaat niet over Alfa, maar om de bestuurders.