nu wil ik het glas eraf halen en opnieuw afkitten alleen is hier nog een tip voor fohn, oven of gewoon een scherp mes?
met glas en te veel warmte gaat het nogal eens mis vandaar dat ik ff de ervaring hier vraag.....

thanksGewoon de rubber afdekdoppen aan de achterkant eraf halen en eraf laten, heb je nooit meer last!
Kan totaal geen kwaad,zijn gewoon zinloos bij de 75 lampen,daardoor blijven ze vochtig van binnen.
Laat dan gewoon ff half uur ofzo licht aan staat stilstaand,liefst ff karton voor de lampen hangen,warmen ze lekker vlot op.
Wel Sun gebruiken hemaar wil de glazen ook ff in de vaatwasser hebben dan is alles weer lekker fris Wink
Wel Sun gebruiken hemaar wil de glazen ook ff in de vaatwasser hebben dan is alles weer lekker fris Wink![]()
okee dat ga ik proberen....even in heet water leggen en dan een beetje poeren met een stanley mes en een paar plamuurmessen en je wipt ze er zo af..
Glas in de vaatwasser... opnieuw in kitten en het is weer nieuw
heb dat al eens gedaan met een apk om er vocht uit te krijgen. alleen toen barste het glasFohn gebruiken wil ook wel helpen. Echt goed warm maken!
bedankt voor alle tips....![]()
kan nu zorgen dat alles weer lekker fris en vochtvrij is.
zijn er nog tips wat kit betreft? silicone kit is wat veel gedaan word maar is dit ook goed? of kan ik beter iets anders gebruiken? gebruikte voor de GTA koplampen altijd ruiten kit werkt super! is alleen wel zwart van kleur.... en dat wil ik dus niet...