Bedoeling is niet dat het ding gek veel km's moet gaan maken, maar het wordt zeker geen garagequeen. Maw, ik heb het over het semi-dagelijks rijden van een apk-waardige harde Sei carbs die uiteraard eerst even verzopen wordt in de dinitrol.
Waar moet ik mij zorgen over maken? Onderdelen blijken lastig maar niet onmogelijk te vinden, oa. op dit forum hangen wel een paar kenners-met-connecties rond leerde een zoekactie mij.
Ik had vooral graag gehoord hoe betrouwbaar de carbs zijn eens goed afgesteld. Remsysteem lijkt me ook een geval apart? Verder heeft elke Sei airco aan boord? En zo ja, huilen met de pet op of gewoon makkelijk in orde te krijgen?
Hoe zit het met de prestaties? Niet vooruit te branden? Doenbaar? Een opulent paleis op wielen dat aan 190km/u moeiteloos over de autostrada zweeft terwijl je sigaar rustig in de asbak blijft liggen?
Dus, heren sei-fetishisten, als jullie zo vriendelijk zouden willen zijn om me even met beide voeten op de grond te timmeren.

Mensen die de auto in kwestie kennen of wat meer inzicht hebben over de prijs/kwaliteit van de sloep mogen uiteraard mee timmeren.
http://link.marktplaats.nl/213527865
PS: stiekem weet ik dat dit topic ook onder Aandachtspunten past, maar daar kijkt nagenoeg niemand