Mja ... die zit er bij mij ook niet meer bijVolgens mij gaat het dimlicht ook over een relais?Maar ik heb geen handleiding meer bij de hand om het even na te kijken...
bedankt dat je me voor zo'n blunder wil behoeden ... maar daar hebben we ook al naar gekekenJurian: ik heb maar 1 idee; dat komt mede doordat ik het zelf heb meegemaakt en daarna mezelf ook uitgelachen heb:
Alles nagekeken, zekering vervangen, lampen, alles.....uiteindelijk een kameraad forumlid langsgekomen;
" heb je de verlichtingschakelaar niet op groot licht ingeduwd staan?" ......huh![]()
En ja hoor! wanneer de stengel ingeduwd staat blijft is op groot licht staan echter in de stand dimlicht branden alleen de stadslichtjes maar, misschien heb je dit al nagekeken, dan houd het natuurlijk op maar het zou kunnen dat dit het euvel is, even lachen en de gaan met die banaan!
Succes
kijk, dat is nog eens makkelijkHeren t is gewoon heel simpel... self healing technology. Ik moest d'r vandaag even verzetten en ineens deed t licht t weer... en blijft het natuurlijk hopelijk doen...
Laatste lijkt me beetje onwaarschijnlijk, maar inderdaad gelukkig na de apk. Tijdens de apk gedroeg ze zich voorbeeldig, zelfs het lampje onder de motorkap deed het (terwijl anders nooit).Alsjeblieft,
jij had het probleem gelukkig na de apk ik tijdens de apk. thuis de alles oke en bij het apk keuringstation niks nada noppes. Tevens deden mijn achtermistlampen het niet, want volgens mij worden krijgen deze alleen stroom op het moment dat het dimlicht aan staat.
Groeten Wouter