Ik rij nu een tijdje naar volle tevredenheid alfa 156 ,maar nu start hij niet meer.
Het begon allemaal met een oranje lampje wat in mijn toerenteller begon te branden,ik wist echter niet wat dit lampje inhield, ik dacht eerst dat het de remsensorindicator was (althans dat had ik me laten vertellen).Nu achteraf blijkt hij daar dus niet van te zijn.
Nou reed ik dus laatst in een file en sloeg mijn temperatuurmeter helemaal uit en mijn benzinemeter zakte helemaal naar beneden
,Ik ben toen stil gaan staan op de vluchtstrook heb even gewacht weer gestart en werkte weer ,diezelfde avond ging mijn airbaglampje
branden en hoorde ik een tikkend geluid uit mijn dashboard komen en viel toen tijdens het rijden uit maar ging vrij snel weer aan (je voelde dat er ineens niets meer gebeurde) en sloeg eigenlijk na twee keer gas geven zonder dat er wat gebeurde weer aan ik was al bijna thuis ben toen doorgereden maar viel weer uit ,ik heb hem op de vluchtstrook gezet en de anwb gebeld die kreeg hem ook niet aan maar zei dat hij "geen aansturing had op de injectoren" en dat het waarschijnlijk een los of slecht kontaktje was. Nu is mijn vraag kan je dit zelf makkelijk oplossen en hoe pak je dat aan of is het beter om hem naar een garage te brengen en wat kost zoiets dan.
Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen ,

Bijvoorbaat dank
Bhiorian.