Lijkt me eigenlijk wel een goed idee, Kan je zien welke forummer welke auto(s) heeft. En zoals gezegd, lekker overzichtelijkIs het niet een goed plan om de zich als miltvuur verspreidende 'zus-en-zo-type'-topics te groeperen in een aparte sub-sectie van het forum? Een soort forum-autogalerij per type of iets dergelijks. Lekker overzichtelijk.
Ik vind dat eigenlijk niet zo een verkeerd idee, dan zijn ze ook nog een beetje terug te vinden als er even wat minder activiteit op is.Is het niet een goed plan om de zich als miltvuur verspreidende 'zus-en-zo-type'-topics te groeperen in een aparte sub-sectie van het forum? Een soort forum-autogalerij per type of iets dergelijks. Lekker overzichtelijk.
Iets wat ook mijn gedachte bij het 75-topic was. En blijkbaar werkt het iddBlijkbaar is er veel behoefte aan om zaken per model in kaart te krijgen, en gezien de vele reacties zijn er veel leden die het ook leuk vinden hun auto daarbij te plaatsen![]()
In mijn geval ben ik in ieder geval heel blij als ik op deze manier een groot aantal wagens in kaart ga krijgen, waarvan ik (deels) niet weet dat ze er zijn. Een overzichtelijk register te krijgen is niet eenvoudig, en dit is wel een van de manieren om eea duidelijker te krijgen.
Groet Sudman
Laten we hopen dat allereerst de diverse registerleiders geraadpleegt worden en er zo een symbiose met het forum kan ontstaan.We gooien het in de groep.
Denk dat de meesten zo een topic openen voor iedereens voordeelLaten we hopen dat allereerst de diverse registerleiders geraadpleegt worden en er zo een symbiose met het forum kan ontstaan.We gooien het in de groep.
Het is pijnlijk opvallend hoeveel mensen hier iets uit eigenbelang doen en hoe weinigen iets in het belang van het totaal doen....
Overigens een Nederlandse trent.. ikke ikke ikke want het domein www.Symbiose.nl is nog vrij
Het openen van een dergelijk topic is vrij aan iedereen, eventueel bundelen van de topics zie ik als een service aan de bezoekers van het forum. Ik zie niet in waarom de registerleiders over het wel of niet bundelen van deze topics gehoord zouden moeten worden? Het gaat toch alleen maar over indeling van topics op het SCARB/forum. Als zij besluiten om aktief bij te dragen aan de topics: graag. Maar vergeet overigens niet dat er al een flink aantal registers met eigen site en forum zijn, waar zij meestal al hun tijd en energie in steken.Laten we hopen dat allereerst de diverse registerleiders geraadpleegt worden en er zo een symbiose met het forum kan ontstaan.We gooien het in de groep.
Pfff, daar kom ik dan goed mee weg, voor de 145/146 is, om begrijpelijke redenen, geen register.Laten we hopen dat allereerst de diverse registerleiders geraadpleegt worden en er zo een symbiose met het forum kan ontstaan.We gooien het in de groep.
.......
We wachten geduldig af.......
Maar nogmaals, het is in de groep gegooid.
Bij dezen dan in ieder geval 1 registerleider voorstander, en zeker niet uit eigen belangLaten we hopen dat allereerst de diverse registerleiders geraadpleegt worden en er zo een symbiose met het forum kan ontstaan.We gooien het in de groep.