Op diverse andere forums (fora?) sta ik geregistreerd als postbus31.
Kan mijn nickname hierin gewijzigd worden?
En een lijstje met moderatornamen vind ik ............. waar?Dat kan wel , alleen zal je dat aan een Moderator moeten vragen...
Ik weet niet over welk forum je het hebt , dus is moeilijk te zeggen dan war die lijst staatEn een lijstje met moderatornamen vind ik ............. waar?Dat kan wel , alleen zal je dat aan een Moderator moeten vragen...
Dank U !Dat kan een moderator niet, alleen de webmaster: webmaster[apestaartje]alfaclub.nl
....
Ik weet niet over welk forum je het hebt , dus is moeilijk te zeggen dan war die lijst staat
heb de moderator ook al een paar keer gevraagd om een wijziging, maar heb helaas nog geen antwoord.
Zo gezegd, zo gedaanDan maak je toch een nieuw account aan![]()
of ben je gehecht aan het aantal posts
Bij mij was het binnen enkele dagen regeld. Volgens mij verwachten ze wel een goede reden voor een naamswijziging. Dat was bij mij iig wel het geval. En nick wijzigen ipv nieuw account heeft ook voordelen als dat je makkelijkere je eigen topics terug kan vinden en deze ook nog kan wijzigen.heb de moderator ook al een paar keer gevraagd om een wijziging, maar heb helaas nog geen antwoord.
Uiteraard begrijp ik dat, als geen ander. (Met drukke baan)Een berichtje naar de webmaster volstaat, maar die man heeft naast zijn hobby ( ons forum ) ook nog een pak professionele zaken te doen, dus het antwoord komt niet altijd direct.
Jullie begrijpen dat allicht wel