Dat heb ik dus ook op m'n racer. Alleen nog zonder luchthappers voor koellucht naar de remmerij. Kan je vertellen dat met de huidige set up de temp van de bakolie helemaal over de rooie gaat. Heb er een temp meting op zitten die tot 150 gaat. Loopt regelmatig de schaal uit. Met als gevolg dat je vaker je bakolie moet wisselen. Wat ook een dure grap is. Maar nog altijd goedkoper EN minder werk dan je vers gereviseerde bak slopen.Je kunt ook kiezen voor geventileerde SZ schijven aan de achterzijde tezamen met een modificatiesetje voor de klauwen. Heb ik op m'n 75TS. Of luchthappers in de achterdeuren tezamen met koelslangen en aansluitingen richting de achterklauwen. Als je die aansluiting handig maakt kun je via de koffer eenvoudig je remblokken wisselen. Heb ik op m'n Giulietta.
Er zijn dus meerdere opties, bovenstaand allebei met 105 serie remklauwen.
Komende winter luchthappers met koelslangen maken. Maar of dat afdoende is betwijfel ik.
Gr,
DJ