En daarna even je kapot en/of kromgeramde stuurbuis vervangen...\en dan flink rammen met de hamer.
niet van dat benauwde TomEn daarna even je kapot en/of kromgeramde stuurbuis vervangen...\en dan flink rammen met de hamer.
Stuurtrekker voorkomt dat.
Hmm... mijn ervaring zegt ja, dat gaat vaak goed.niet van dat benauwde TomEn daarna even je kapot en/of kromgeramde stuurbuis vervangen...\en dan flink rammen met de hamer.
Stuurtrekker voorkomt dat.ik heb nog nooit een stuurhuis/stuurkolom kromgeslagen
je hoeft ook helemaal niet hard te slaan, alleen effe laten schrikken, en zorgen dat het stuur goed op spanning staat
Ja is jammer genoeg wel een eindje rijden en 75 staat momenteel een tijdje stilvan een poelie trekker gebruik je alleen de bout en dat stuk waar de bout in draait, dan heb je een stuurtrekker....
geen polietrekker, dan een bout, een stukje staal en 1 moer...
en anders kom je langs, zet ik de koffie alvast aan of het bier koud, monteer ik het stuur![]()
(is wel een eindje rijden haha, maar dan hoef ik dat stuur niet op te sturen......)
ik zal zo weer kijken, gisteren in ieder geval nog niet...Ja is jammer genoeg wel een eindje rijden en 75 staat momenteel een tijdje stilvan een poelie trekker gebruik je alleen de bout en dat stuk waar de bout in draait, dan heb je een stuurtrekker....
geen polietrekker, dan een bout, een stukje staal en 1 moer...
en anders kom je langs, zet ik de koffie alvast aan of het bier koud, monteer ik het stuur![]()
(is wel een eindje rijden haha, maar dan hoef ik dat stuur niet op te sturen......)![]()
Zal er zelf eerst is naar kijken en anders laat ik het door een meer ervaren iemand in de buurt doen![]()
Bedankt voor de tips![]()
PS: geld nog niet ontvangen? Is al ff overgeschreven.