giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: GESTOLEN MITSUBISHI EVO VIII 61-PG-KB

zo okt 12, 2008 18:08

Rally auto's zijn toch wel heel erg anders als straatauto's, denk niet dat er heel veel onderdelen bruikbaar zijn voor die jongens, vooral technisch willen die auto's nog wel eens verschillen.

Was trouwens ook nog even vergeten waar ze dergelijke auto's ook graag voor gebruiken.. Als vluchtauto, bij bv liquidaties of bankovervallen. die auto's worden dan meestal uitgebrand teruggevonden.. :(
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Harry Tijssen
Guru
Guru
Contacteer: Website

zo okt 12, 2008 18:19

Sterkte, en ik hoop dat je hem misschien nog terug krijgt.
Harry Tijssen

Heb: 166 2.4 JTD 20v "03, 156 1.8 16v "03
Had: 75 2.0 carb. "86, 155 1.8 8v "93, 33 1.7 16v QV "92, 155 2.5 V6 12v EVO "95,145 1.4 16v "00, 155 2.0 16v "97,166 2.4 JTD "00

Quadri75
Newbie
Newbie

zo okt 12, 2008 19:01

Da.s Shit pepijn .
ook ik zal ogen en oren openhouden.

Groeten Frank.

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

ma okt 13, 2008 18:19

Ik maak me geen illusies dat ik hem terugzie :cry: Bij het technisch onderzoek naar de inbraak sporen is enkel een kleine afdruk van een handschoen gevonden. Profesionals die puur voor de auto kwamen, zijn hooguit een paar minuten binnen geweest volgens de politie.

De papieren zaten in een tas die op de stoel stond naast de tafel waarop de sleutel lag. halve meter verder ligt een digitale camera, frontje van de radio en de reserve sleutel daar hebben ze niet eens naar gekeken danwel gezocht.

Politie acht het ook waarschijnlijk dat het op bestelling is geweest, als vluchtauto is ie te opvallend, daar nemen ze liever Beamers of snelle Audi's voor aldus de man van voertuig criminaliteit.

Affijn we wachten 30 dagen af en zien wel wat de verzekering uitgaat keren. minimaal genoeg om een gelijkwaardige auto terug te kunnen kopen. Prijzen liggen aardig hoog dus misschien zit er wel een leuke EVO IX in in plaats van een gelijkwaardige VIII ^^ :biggrin: das dan wel weer iets om naar uit te kijken hehe.

Ik ben er vrij nuchter onder, ik baal er natuurlijk enorm van en het gevoel dat ik had toen ik realiseerde dat ie weg was kennen anderen die hetzelfde is overkomen wel. Maar uiteindelijk is het een verzekerd stuk blik en ben ik blij dat ze me niet wakker hebben gemaakt omdat ze de sleutel niet konden vinden.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

di okt 14, 2008 08:52

Brrrrr, nare ervaring. Zat er geen tracking alarm op? Net niet vereist waarschijnlijk... Nieuwe aankoop zal de verzekeraar het waarschijnlijk wel voor eisen... Sterkte met de afhandeling!
Dirk - Giulia2000TS

Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: GESTOLEN MITSUBISHI EVO VIII 61-PG-KB

di okt 14, 2008 09:17

Zat er geen tracking alarm op? Net niet vereist waarschijnlijk... Nieuwe aankoop zal de verzekeraar het waarschijnlijk wel voor eisen...
Dat zal alleen het geval zijn als dit meerdere keren voor gekomen is, dan zullen ze de acceptatieeisen gaan aanscherpen.
Voor als nog verwacht ik dat dit als een incident afgehandeld zal worden :roll:

Groetjes,
Marc
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

Dinky Boy
Miniaturista

di okt 14, 2008 09:39

Politie acht het ook waarschijnlijk dat het op bestelling is geweest
Wat dat betreft maar niet meer op forums 'adverteren' wat je er allemaal aan speciale onderdelen op en onder hebt geschroefd...

Als ik in 'het vak' zat, zou ik beginnen met op internet te oriënteren waar en bij wie de mooiste (lees: met de meest kostbare accessoirelijst) exemplaren te halen zijn.

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

di okt 14, 2008 14:06

een kamaraad van me zijn ipreza was vorig jaar ook gestolen gewoon voor zijn huis...

na een week terug gevonden ergens bij de grens. was een brandblusser ingezet en flinke kammen op de banden denken dat ie wat circuit heeft gezien :shock: maar is wel terug gekomen dus incl de gratis brandblusser....

dus ja kan wezen dat ie nog terug gevonden word. hij woont in hilvarenbeek dus dat is redelijk in de buurt. iemand met weinig geld en wel drang voor snelle auto's daar misschien????

succes in ieder geval.
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

di okt 14, 2008 18:10

Dan hebben ze niet goed gekeken Dink, op het EVO forum staan heftigere apparaten met naam en woonplaats van de eigenaar inclusief vermelding dat ze niet achter slot en grendel staan. Het is niet te achterhalen hoe, misschien wel gewoon via dat sms kenteken aan, of ze hacken het RDW register en zoeken degene die het dichtsbij de grens staat. Dat laatste is het meest waarschijnlijke in 10 minuten zit je van hier in belgie.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Animale Bianco
Full Member
Full Member

di okt 14, 2008 18:22

Als je er met de verzekering netjes uitkomt dan zou een Evo IX vast wel iets goedmaken. Het blijft een sneue daad, spullem van een ander heb je vanaf te blijven: simpel genoeg! Succes met de afwikkeling.
Spec: 258pk / 287Nm
Tune: KW Var.2 - Carbon GTA-Line tube - EtaBeta 20" Tettsut black - 225/30 R20 - SkyTune 2x TwinOval - Novitec soundpipe - Momo Millenium Evo - Ferodo DS2500 - CTF grooved discs - carbon plenum - F430 throttle body - BMC CDA

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

di okt 14, 2008 18:34

bwaaahh Pepijn wat zuigt dit zeg.
Maar ik ga ervanuit dat je niet ook nog door de verzekering bestolen wordt...

Succes!
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Tom VDW
Guru
Guru

di okt 14, 2008 19:07

Is echt klote: hopelijk vind je hem terug of krijg je genoeg voor een nieuwe :!:

Vrienden van me hebben ooit bijna hetzelfde voor gehad, maar die hadden op elke garagedeur vier schuifsloten zitten. Simpel maar het hielp wel, dieven wilden garage opendoen maar de schuifsloten hielden het mooi tegen..misschien iets voor in de toekomst?

Roeltje 164

di okt 14, 2008 21:05

Heftig verhaal , en niet leuk, maar er is één vraag hoe zijn ze je huis binnen gekomen????

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

wo okt 15, 2008 00:34

door een wc raampje van krap 30 bij 45cm. Moet echt een klein ventje geweest zijn, waarschijnlijk een kind.

Roeltje 164

wo okt 15, 2008 08:35

door een wc raampje van krap 30 bij 45cm. Moet echt een klein ventje geweest zijn, waarschijnlijk een kind.
Wow :shock:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”