nieuwe Norev
Hier te koop
en de Starline
in Hong Kong
Ik zat ook al te kijken.. t lijkt hetzelfde model te zijn inderdaad..Dat ziet er wel HEEL erg knap uit...
Een Starline met Norev branding?
Yeps klopt... Is een Ghia stijloefening.Dit schijnt ook een 2300 S te zijn?
Ghia
Zijn er hier meerdere van gebouwd? gezien de auto op de foto met de mevrouw zilver is en die andere groen..Yeps klopt... Is een Ghia stijloefening.Dit schijnt ook een 2300 S te zijn?
Ghia
Hij bestaat nog steeds en staat momenteel in Duitsland te koop (hoewel ie dit jaar op Retromobiel bij een Belg op de stand stond...).
KLIKKLAK
Als ik de berichten moet geloven zijn er 2 of 3 van gemaakt (ongetwijfeld allemaal weer NET even anders...) en is deze groene de enige overlevende...Zijn er hier meerdere van gebouwd? gezien de auto op de foto met de mevrouw zilver is en die andere groen..
Of is deze groen herspoten?[/img]
Yeps, had ze gezien, hij biedt een heel rijtje aan.De verkoper van dat plaatje op Ebay heeft overigens ook nog deze:
Ja klopt, maar deze heeft een buizenchassis en de motor is meer naar achteren geplaatst. Hij staat momenteel in het Meilenwerk in Dusseldorf (erg de moeite waard om daar te kijken!!)Dit schijnt ook een 2300 S te zijn?
http://link.marktplaats.nl/202631169Ik speur ook al een tijdje naar het Starline model van de dichte 2300, maar die kan ik niet vinden...