Stel je hebt een sei gekocht (en dat heb ik) Welke kleur zou je hem dan spuiten. Zelf zit ik te denken aan een donkere kleur. Misschien wel zwart mettalic.
Laat es wat opties horen.......
gr Bart
Ik zou zelf heel snel voor een zwart kleur/tint gaan. Zal denk ik ook heel mooi staan bij een zwarte limousineStel je hebt een sei gekocht (en dat heb ik) Welke kleur zou je hem dan spuiten. Zelf zit ik te denken aan een donkere kleur. Misschien wel zwart mettalic.
idd mee eens, prugna vind ik het minst mooi op een sei, dat zie ik liever op een giuliaIk vind de bronsbruin metallic("echte" naam: luce di bosco) erg sjiek, zeker op een Sei. Op het plaatje met de 3 Sei's de rechter auto.
Volgens mij is dat geen prugna (op de foto met de drie sei's) maar gewoon donkerrood. prugna is paarser.idd mee eens, prugna vind ik het minst mooi op een sei, dat zie ik liever op een giuliaIk vind de bronsbruin metallic("echte" naam: luce di bosco) erg sjiek, zeker op een Sei. Op het plaatje met de 3 Sei's de rechter auto.
Eens! Is ook mijn favorietIk vind de bronsbruin metallic("echte" naam: luce di bosco) erg sjiek, zeker op een Sei. Op het plaatje met de 3 Sei's de rechter auto.
okee, dan is het dus rosso tizianoVolgens mij is dat geen prugna (op de foto met de drie sei's) maar gewoon donkerrood. prugna is paarser.idd mee eens, prugna vind ik het minst mooi op een sei, dat zie ik liever op een giuliaIk vind de bronsbruin metallic("echte" naam: luce di bosco) erg sjiek, zeker op een Sei. Op het plaatje met de 3 Sei's de rechter auto.
Waarschijnlijk bordeaux (Faggio).
Volgens mij is dat geen prugna (op de foto met de drie sei's) maar gewoon donkerrood. prugna is paarser.