Dus een Jaguar E-type heeft een fotofopneus?Is een fotofopneus. Geen carosserienaad in te bekennen.

Dus een Jaguar E-type heeft een fotofopneus?Is een fotofopneus. Geen carosserienaad in te bekennen.
You're barking at the wrong tree...Heb hier foto gevonden van 159 met 8C neus en passat cc kont!!!yakkes!
![]()
159 IS QUA DESIGN PERFECT ! AFBLIJVEN!!!
You win...Daar zit een motorkap naad in. (Ca 40 cm voor de voorruit en bij de dorpel langs.)
Ik HOOP dat het bij een impressie blijft!You're barking at the wrong tree...Heb hier foto gevonden van 159 met 8C neus en passat cc kont!!!yakkes!
![]()
159 IS QUA DESIGN PERFECT ! AFBLIJVEN!!!
Deze fotoshop is bedoeld om een impressie te geven van de 159 opvolger, niet van een facelift voor de 159.
Tuurlijk, je hebt volkomen gelijk. Maar dat maakt hem nog geen coupe versie van de 156 of 147Ik ben niet 100% bekend met het moderne werk van Alfa, maar die enkele keer dat ik een GT onder de rokken heb gekeken zag ik toch aardig veel overeenkomsten met de 147/156 hoor.Okay, als je het echt zo graag wilt: incorrectCorrect me if I'm wrong, maar is de GT niet een coupe versie van de 156 (of 147)?
![]()
Nee, zonder gein, de GT liep welliswaar tegelijk met de 147 en de 156 en had ook wel stijlverwantschap. Maar de GT was toch echt wel een op zichzelf staand model.
Jammer van de Mitsubishi lampen, maar die facelift-156 neus vind ik mooi ingepast.Liever een volledig nieuw model zoals deze die vind ik wel wow![]()
Ach Mitsubishi geeft openlijk toe dat de 159 model geeft gestaan bij de ontwikkeling van de new lancerJammer van de Mitsubishi lampen, maar die facelift-156 neus vind ik mooi ingepast.Liever een volledig nieuw model zoals deze die vind ik wel wow![]()
Dit zal in impressie zijn van iemand die toch meer met het design van een paar jaar terug heeft.
God behoede onsmischien dat nu de lancer model staat voor de nieuwe "Giulia"![]()
![]()
HAHAHA!! Groot gelijk !!een impressieGod behoede onsmischien dat nu de lancer model staat voor de nieuwe "Giulia"![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik ooit in een veredelde Met-subsidie moet rijden, dan laat ik mezelf post-nataal aborteren
De rij-eigenschappen van de 156/159 hebben model gestaan, volgens Mitsubishi (althans, dat heb ik gelezen ten tijde van de introductie van de Lancer). Da's een nuanceverchil.Ach Mitsubishi geeft openlijk toe dat de 159 model geeft gestaan bij de ontwikkeling van de new lancer
mischien dat nu de lancer model staat voor de nieuwe "Giulia"![]()
![]()
Jamaar de kont van de lancer is toch een slechte kopie van de 159 hoor,De rij-eigenschappen van de 156/159 hebben model gestaan, volgens Mitsubishi (althans, dat heb ik gelezen ten tijde van de introductie van de Lancer). Da's een nuanceverchil.Ach Mitsubishi geeft openlijk toe dat de 159 model geeft gestaan bij de ontwikkeling van de new lancer
![]()
daar ken ik meerdere japanse modellen van opnoemen die nogal wat weg hebben van een alfaJamaar de kont van de lancer is toch een slechte kopie van de 159 hoor,De rij-eigenschappen van de 156/159 hebben model gestaan, volgens Mitsubishi (althans, dat heb ik gelezen ten tijde van de introductie van de Lancer). Da's een nuanceverchil.Ach Mitsubishi geeft openlijk toe dat de 159 model geeft gestaan bij de ontwikkeling van de new lancer
![]()
of zoals de meters in het daschbord zijn ook ala 159
exact het zelfde is het niet ,maar het heeft er naast gestaan!
Beter goed gejat , dan slecht bedacht