Kmag t toch niet hopen zeg

http://www.autoblog.nl/archive/2008/09/ ... post-16203
Das ook wel duidelijk te zien volgens mij
Gelukkig volgens de teskt gewoon een fotoshop van ee blog bezoeker
Okay, als je het echt zo graag wilt: incorrectCorrect me if I'm wrong, maar is de GT niet een coupe versie van de 156 (of 147)?
Ik ben niet 100% bekend met het moderne werk van Alfa, maar die enkele keer dat ik een GT onder de rokken heb gekeken zag ik toch aardig veel overeenkomsten met de 147/156 hoor.Okay, als je het echt zo graag wilt: incorrectCorrect me if I'm wrong, maar is de GT niet een coupe versie van de 156 (of 147)?
![]()
Nee, zonder gein, de GT liep welliswaar tegelijk met de 147 en de 156 en had ook wel stijlverwantschap. Maar de GT was toch echt wel een op zichzelf staand model.
Klopt. Techniek en onderstel voor een (heel) groot deel 156.Ik ben niet 100% bekend met het moderne werk van Alfa, maar die enkele keer dat ik een GT onder de rokken heb gekeken zag ik toch aardig veel overeenkomsten met de 147/156 hoor.Okay, als je het echt zo graag wilt: incorrectCorrect me if I'm wrong, maar is de GT niet een coupe versie van de 156 (of 147)?
![]()
Nee, zonder gein, de GT liep welliswaar tegelijk met de 147 en de 156 en had ook wel stijlverwantschap. Maar de GT was toch echt wel een op zichzelf staand model.