Dus laat voor 1 keertje de bmw en merc voor je rijden die passen beter op zo'n foto

Alfarmada
Nou ze zijn ook duur als je belg bent hoor! Ben een keer in Hasselt geflitst geweest, als je van de grote naar de kleine ring rijdt (18km te hard), reed 68 ipv de toegestaane 50 en mocht maar liefst 6000BEF (zijn omgerekend ca 150EUR geloof ik) en dat is echt niet weinig als je dit vergelijkt met de boetes in Duitsland bijvoorbeeld.Grootste gedeelte vd ring mag je momenteel maar 70 en met die limiet is een overtreding (in het weekend of in de avonduren) zo gemaakt!!!!
Boetes in Belgie zijn volgens mij ook veel hoger als je buitenlander bent....![]()
Dus: bedankt voor je waarschuwing
das volgens mij onzin... boete is zelfde voor hollander dan voor belg. alleen in belgie zijn de boetes hoger en meestal mot je gelijk afrekenen...Grootste gedeelte vd ring mag je momenteel maar 70 en met die limiet is een overtreding (in het weekend of in de avonduren) zo gemaakt!!!!
Boetes in Belgie zijn volgens mij ook veel hoger als je buitenlander bent....![]()
Dus: bedankt voor je waarschuwing
Je hebt inderdaad gelijk, maar dat is nog niet zo heel erg lang... heb het even nagekeken.... pas sinds 1 maart 2004 zijn de tarieven voor Belgen en buitenlanders gelijk getrokken. Er zijn dus nog wat sites die oude informatie hanteren (had ik mijn eerdere posting op gebaseerd).das volgens mij onzin... boete is zelfde voor hollander dan voor belg. alleen in belgie zijn de boetes hoger en meestal mot je gelijk afrekenen...
maar hiero in de omgeving valt het nog mee.. gaat is naar zwitserland daar is het pas duur
Maximale snelheid is net als in Nederland 120 op autosnelwegen. In bebouwde kom wil die snelheid nogal eens variëren tussen 50 en 70 kilometer per uur, maar dat kan ook liggen aan de interpretatie van "wat is nu de bebouwde kom..."Misschien wat naief maar wat is de max snelheid(en) bij de zuiderburen????????? Voor de buitenlanders dan....... Europ..... grondwetttttttttt?????