Rubber hoezen en overbelangrijke stukjes plastic zijn kennelijk gefikst. Giulietta heeft haar diploma weer binnen en ik kan haar morgen ophalen. En dan kan ik beginnen met zoeken naar het goede deel in het onderhoudsboekje voor jouw antwoord...
Ik heb het nagekeken. De aansluitingen zijn als volgt:
1: +B - loopt via rood-zwarte draad naar zekering #5 (contactschakelaar)
2: +I - loopt via gele draad naar zekering #10 (lichtschakelaar)
3: massa
4: +C - loopt via roze draad naar zekering #7
de aansluitingen worden daarmee:
+C = 12 volt continu
+B = 12 volt bij ingeschakeld contact
+I = 12 volt bij licht aan
Dank je voor het uitpluizen.. Als je een lekkere chika was geweest... nou ja, je snapt me wel..
Nu nog ff de TA 22 switch voor mijn achteruitverwarming solderen, checken of mijn olie temperatuur meter werkt en dan kan ik weer verder met het afbouwen van mijn interieur..
Van de week eerst maar eens kijken of dat klokje nog wel werkt
In principe zou ie moeten werken als ik de massa aan de - van de accu houdt en alle 3 die andere draden aan de +
Dat heb ik wel geprobeerd, maar toen kreeg ik even 00.00 op het klokje en daarna werd ie confuus.. Ik hoop dat ie nog aan het rekenen is of het nou zomer of wintertijd is.. Vanaf toen heb ik geen klokje meer
Nee, die bedenkt wel weer een ander argument om mij mee te meppen.. hoewel,,, zonder argument doet ze dat ook.
Ik kan nu mijn dash helemaal in elkaar bouwen... Dan de stoelen, de middenconsole, mijn dorpel lijsten en mijn gordels moet ik nog modificeren.. Dan is het binnen klaar..