Snooker
Full Member
Full Member
Contacteer: ICQ

Demo beschikbaar van SCAR!

di mei 10, 2005 10:39

Sinds 4 mei is er een demo beschikbaar van het spel SCAR (Squadra Corse Alfa Romeo)
Ik zit nu zelf op m'n werk, kan het dus nog niet uitproberen maar ben wel razend nieuwsgierig. Het is een 192MB download, wie probeert hem ff uit? :lol:

EDIT: Duh.... twee regels hieronder al gemeld in een ander topic.... het is nog vroeg zullen we maar zeggen. Jorick, verwijder deze post maar if you please ;)

Kabouter
Junior Member
Junior Member

RE: Demo beschikbaar van SCAR!

di mei 10, 2005 21:54

Yep, ziet er goed uit!!

Hij knalt er bij mij een paar keer uit onder WinXP, maar het rijden valt me niet tegen... En alhoewel de optie in de demo er nog niet op zit: ik kijk nu al uit naar het racen met een Giulia.

(Lijkt me een verademing na jarenlang verslingerd te zijn geweest aan NFS Porsche unleashed)

Trouwens voor de spelletjes fanaten, ik zag onlangs een 2CV simulator.... ook in het spel rijdt de auto als een dweil.... 8) 8)

Remco S
Guru
Guru

za mei 21, 2005 13:30

Bij mij werkt de demo nu ook, is nog niet veel mee mogelijk, maar ik vind dat de auto's hier een beetje rot op mijn stuurtje reageren, misschien andere afstelling?

roel
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

za mei 21, 2005 14:32

Wauw wat gaaf, hou normaal niet zo van race-spelletjes. Deze was de moeite waard :thumbs:

Wat kan dat hart van de coureur weinig aan zeg!!!!

Erg leuk

Roel
http://www.1750gtv.com
SCARB nr. 03894
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”