Zie dat de wheel power exact gelijk is aan de standaard opgegeven power voor de Q4

Merk je nog wat van het eerder opspoelen van de turbo door het spruitstuk?
Kon dat met de EPS uitlaat merken.
Succes met de onderstel afstellingen.
Auto reageert voor mijn gevoel veel directer op het gas pedaal (turbo reageert sneller.). Maar vooral het doorlopen naar 6500 toeren gaat nu veel beter dan met het oude spruitstuk.Mooie grafiek Jan.
Zie dat de wheel power exact gelijk is aan de standaard opgegeven power voor de Q4![]()
Merk je nog wat van het eerder opspoelen van de turbo door het spruitstuk?
Kon dat met de EPS uitlaat merken.
Succes met de onderstel afstellingen.
daarom zit bij echte auto's de IC vóór de gasklepHet duurt langer voordat die gevuld is. (lijkt mij.)
Dat kan kloppen, een novitec heeft bijna geen turbogat, dat is met een 75 TB of een Delta motor wel anders !Jongen die ik ken heeft een novitec kitje van een 156 op zijn 155 gebouwd. Weet niet of hij al loopt maar de 156 wilde aardig van de plek ermee. viel me wel op hoe klein die turbo maar is, is echt een speelgoed ding vergeleken met bv de T3 van een 75 Tb.
122kW@210Nm Alfa Romeo 146 Ti bj sep-98 AR32301.
Grafiekje van Beek,
http://www.markpj.nl/albums/bmccda/Scan ... .sized.jpg