Tis een beetje typisch Nederland, altijd weer boomknuffelaars, pressiegroepen etc. uiteindelijk is de gewone (in dit geval de SSAR-bezoeker) weer de dupe van alle betutteling

Toch niet helemaal met je eens, Kees. Een paar weken geleden was ik met Laura in de stad aan het shoppen, terwijl de Coolsingel was afgezet omdat Doornbos en z'n matties er met een F1 overheen scheurden. Nog nooit zo heerlijk geshopt! En wat een heerlijk geluid tussen al die gebouwen door! Red Bull Air Race is hetzelfde verhaal.
Heel volksstammen komen hier op af en ik heb niks vernomen van klachten of aflastingen.
Wat ik inderdaad wel belachelijk vind zijn de mensen die nabij een circuit wonen en gaan klagen over lawaai. Die paar demorondes van een Alfa V12, die paar minuten... Zullen ze geklaagd hebben dat het te kort zou duren en dat ze na die minuten nooit meer iets anders zouden willen horen?
En wat CPZ betreft, die paar vogels die van de leg raken door het "lawaai" vanaf het circuit... Alsof die badgasten een goede invloed hebben op de strandflora en -fauna...
Maar goed, mijn punt is eigenlijk dat het blijkbaar in Nederland inderdaad een beetje jammer begint te worden, maar in Rotterdam kan het blijkbaar wel. Toch een plupuntje gevonden voor 010

155 2.0 8v '94 | 156 2.0 16v '99 | 156 SW 2.0 16v '01 | 145 1.9 JTD '01 | GT 1.8 16v '05 | 156 SW 1.9 JTD 8v '05
159 SW 1.7 TBi '09