Ziet er prima uit, al zeg ik het zelf.........

maar dat is toch juist de bedoeling??Zal nu wel geen vrienden maken:
Platgeslagen, uitgerekte Mito, 8C kruisbestuiving.
![]()
Zou kunnen, maar de 911 is naar mijn mening ook nog steeds een platgeslagen kever, cheap design, was kennelijk ook de bedoeling. Bottomline: Kvintdatsoortgedoehelemaalniks.maar dat is toch juist de bedoeling??Zal nu wel geen vrienden maken:
Platgeslagen, uitgerekte Mito, 8C kruisbestuiving.
![]()
....!
Beetje overdreven hoor.... termen als platgeslagen en cheap design. Maar goed, dat is jouw mening, moet jij weten.Zou kunnen, maar de 911 is naar mijn mening ook nog steeds een platgeslagen kever, cheap design, was kennelijk ook de bedoeling. Bottomline: Kvintdatsoortgedoehelemaalniks.
Zie de 90....Beetje overdreven hoor.... termen als platgeslagen en cheap design. Maar goed, dat is jouw mening, moet jij weten.Zou kunnen, maar de 911 is naar mijn mening ook nog steeds een platgeslagen kever, cheap design, was kennelijk ook de bedoeling. Bottomline: Kvintdatsoortgedoehelemaalniks.
Ik denk overigens dat het eerder de bedoeling is om een bepaald "familiegezicht" te kweken voor een merk... en ja, dan krijg je natuurlijk overeenkomsten met andere modellen, dat is evident. Stijlelementen die bij het publiek goed aanslaan vind je dan in meerdere modellen terug. Zie de "vouw" over de zijkant bij de 145 in jouw avatar. Iets soortgelijks vind je immers terug bij een 164.
Persoonlijk vind ik de 169 op de foto in het eerste bericht er erg leuk uitzien... maar dat is mijn bescheiden mening