Hallo!
Dit is mijn eerste post, Ik zal me eerst even voorstellen, Mijn naam is Rino, en ben al heel lang een alfa fan. Mijn droom auto is een Alfa GTV Bertone, vorig jaar heb ik mijn 147 weg gedaan en sindsdien autoloos, gebruik mijn vespa motorscooter als dagelijks vervoer. Begin september wordt ons huis (waar we ook een ondergrondse parkeerplaats hebben) eindelijk opgeleverd. Nu heb ik dan ook echt de kans om mijn droom auto een goed droge parkeerplaats te geven… Binnen drie maanden moet ik toch wel een goede bertone kunnen vinden?!
Ik ben op zoek naar een goed boek (die nog verkocht wordt) of web site, waar ik alle verschillen (vooral interieur) kan vinden tussen de Bertones. Ben er nog namelijk niet uit welke ik het liefst zou willen hebben. En vriend heeft mij al verteld dat ik ze in het echt moet vergelijken, maar ik wil alvast wat voorwerk doen. Weet iemand iets?
Weten jullie ook wat een realistische prijs is voor een GTV 1750/2000 bertone, met originele lak (liefst rood, maar geen must, en maakt qua prijs volgens mij niet uit), max 80.000 km en in zeer goede staat?
Verder complimenten met jullie forum, staat veel interessante info in!
Bedankt!
Rino