Andretti Molletti

RE: muziek dans la voiture

zo mei 15, 2005 23:54

Een Almera... tja die heb ik nog op het circuit net boven Parijs mogen testen...
T.o.v. de concurentie incl. Honda toch de betere auto... Vooral de GTI was een lekker scheur ijzer met een leuk aantal peekaa's en een redelijke wegligging...(voor een jap) :lol:

De diesel daar en tegen was een levensgevaarlijk trage auto.. heb ik onwijze ruzie over gehad met mijn baas... Ik vertelde hem dat een zakagenda maar net toereikend was om de acceleratie van 0-100km/h op te meten... ;)

Die Lenco, moet daar nog een stevige booster achter voor wat geluid of geeft i een redelijke bass zo standaard???

duke
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: muziek dans la voiture

zo mei 15, 2005 23:58

@duke: wat doe je met dat vieze ding ? (nissan enzovoort.....) ;) :shock:

Ja, ik weet het, de radio ziet er niet zo mooi uit, maar hij speelt wel goed en dat is toch het belangrijkste. De Nissan is van mijn ouders, met die auto zit ik nu eenmaal opgescheept. Als het aan mij lag, stond er een 147 in de plaats.
Alfa Romeo: It sounds like a million dollars, and looks like ten million

duke
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: muziek dans la voiture

ma mei 16, 2005 00:04

Een Almera... tja die heb ik nog op het circuit net boven Parijs mogen testen...
T.o.v. de concurentie incl. Honda toch de betere auto... Vooral de GTI was een lekker scheur ijzer met een leuk aantal peekaa's en een redelijke wegligging...(voor een jap) :lol:

De diesel daar en tegen was een levensgevaarlijk trage auto.. heb ik onwijze ruzie over gehad met mijn baas... Ik vertelde hem dat een zakagenda maar net toereikend was om de acceleratie van 0-100km/h op te meten... ;)

Die Lenco, moet daar nog een stevige booster achter voor wat geluid of geeft i een redelijke bass zo standaard???
Ik moet ook zeggen dat die Almera heel goed rijdt, zeer goeie wegligging en een super versnellingsbak. We zitten met een 1500, goed voor 90 pk. Prestaties moet je dus niet verwachten maar je komt er aardig mee uit de voeten.
De radio geeft een zuiver en mooi geluid, bass levert hij meer dan voldoende voor een standaard opstelling.

Andretti Molletti

ma mei 16, 2005 00:07

?????????

1500???

zeker weer zo'n Renault dinges???

In mijn goeie tijd had i minimaal een 1600 cc a 102 PK!!

Poehee....

zucht...

kreun...

Maar ja ik had er dan ook een Alfa naast voor het echte werk....

(ook mocht ik dat van mijn baas ook al niet zeggen.... ;) )

duke
Advanced Member
Advanced Member

ma mei 16, 2005 00:09

Wel degelijk een 1500. Volgens de mechanicien in de garage nog een echte Nissan paardenstal, wel één van de laatsten.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”