welke hoezen heb jij dan? Ik gewoon de originele van de garage;;maar ben bang dat bij het wassen het logo zal verdwijnen...Wassen? Of gewoon om de auto doen en voorzichtig stofzuigen? De houzen welke wij hebben mogen gewoon in de wasmachine.
Een klassiek waterafstotend product ? Zo van het type dat je gebruikt om jassen en dergelijke terug waterafstotend te maken.Labeltje gevonden, hoes bestaat uit 35% polyester en 65% katoen. Mag op 30° gewassen worden dus zal ik maar eens proberen dan. Met wat spuit je achteraf het polyester in?
Bedankt..wederom snel geholpen (wat is dit toch een pracht-forumEen klassiek waterafstotend product ? Zo van het type dat je gebruikt om jassen en dergelijke terug waterafstotend te maken.Labeltje gevonden, hoes bestaat uit 35% polyester en 65% katoen. Mag op 30° gewassen worden dus zal ik maar eens proberen dan. Met wat spuit je achteraf het polyester in?
Hey Serge, door het inspuiten ga je volgens mij zelfs een hoes voor binnengebruik net iets beter proper kunnen houden. Al was het maar om de mini-plasjes van vliegen, muggen, ... op te vangenWaarom zou je de hoes achteraf in willen spuiten? De hoes is een hoes voor binnengebruik dus inspuiten met een waterafstotend product lijkt mij niet nodig/verstandig.
Why ?? We spreken niet over waterdicht maar waterafstotend hé .NIET, NOOIT inspuiten voor binnengebruik!!
Zal ik doen, met fotoWaarom zou je de hoes achteraf in willen spuiten? De hoes is een hoes voor binnengebruik dus inspuiten met een waterafstotend product lijkt mij niet nodig/verstandig. Ik zou de hoes alleen wassen.
Laat je ons het resultaat weten? (ik heb zo'n hoes over mijn 33 en ben ook benieuwd naar het resultaat)
Bij mijn garagist..had er nog één liggen, past perfect over de 75, maar is dus wat vuil. Begin volgende week zal ik de hoes in de wasmachine stoppen zodat hij bij beter were buiten kan drogen.Heb al een tiental Alfa-hoezen gehad en nog nooit gewassen of ingespoten met wat dan ook.
Sinds ik een compressor heb af en toe eens stof "afblazen" en that's it.
Ik denk in het geval van Tom dat een wasbeurt wonderen kan doen.
P.s. Tom, waar gevonden die Alfa75-hoes?