Had ik op de 11stedentocht ook bij me hoor, beter opletten!Dit keer eindelijk wat vrouwelijk schoon??Ik ben dit jaar al voorzien
Had ik op de 11stedentocht ook bij me hoor, beter opletten!Dit keer eindelijk wat vrouwelijk schoon??Ik ben dit jaar al voorzien
Ik ga iig wel (vanuit Heerenveen), en ook ik neem vrouwlijk schoon mee, mn meissie;) TOP navigatrice!!! heheDenkt er nog hard over nais wel weer een afstand om te sjouwen vanuit heerenveen
![]()
![]()
Iig alvast een goede referentie, nou nog iemand die daar wat aan denkt te hebbenIk ben dit jaar al voorzien, maar vorig jaar deed je het prima hoor.Iemand nog een navigator nodig?
Groot is niet atijd beter....ik heb ook al zo m'n voorbereidingen getroffen: het Lichtna een waardeloze zaklamp vorig jaar nu tijden maar even een goeie besteld, en hij werkt goed![]()
Zit er wel aan te denken, moet alleen nog iemand vinden die mee wilt rijden..Wij, 1750bertone en Forza-Giulia uit het Nimweegse, komen meerijden met de Smokkel(nacht)rit op 19-20 juli a.s.![]()
We weten nog niet met welke auto, Giulia - Bert of Spider, deze rit gaan rijden, maar we zullen in ieder geval op tijd zijn![]()
Zijn er toevallig meer gegadigden die deze rit gaan rijden uit Nijmegen of omgeving![]()
Is misschien leuk om gezamelijk richting Etten-Leur te rijden![]()
![]()
Laat maar even weten via dit forum, dan kunnen we ergens afspreken waar we dan verzamelen![]()
Gr. Equipe Nimwege![]()
1750bertone en Forza-Giulia.
Is primaZit er wel aan te denken, moet alleen nog iemand vinden die mee wilt rijden..Wij, 1750bertone en Forza-Giulia uit het Nimweegse, komen meerijden met de Smokkel(nacht)rit op 19-20 juli a.s.![]()
We weten nog niet met welke auto, Giulia - Bert of Spider, deze rit gaan rijden, maar we zullen in ieder geval op tijd zijn![]()
Zijn er toevallig meer gegadigden die deze rit gaan rijden uit Nijmegen of omgeving![]()
Is misschien leuk om gezamelijk richting Etten-Leur te rijden![]()
![]()
Laat maar even weten via dit forum, dan kunnen we ergens afspreken waar we dan verzamelen![]()
Gr. Equipe Nimwege![]()
1750bertone en Forza-Giulia.
Laat het nog wel ff weten, lijkt me gezellig om samen op te rijden...
Hoeveel ga je ongeveer verkeerd rijdenEen vraagje, hoeveel kilometer wordt de rit ongeveer?
Zelf halen en betalen, net als op de tussenstop.Nog een vraagje... (geen KB bij de hand nu...) ontbijt inbegrepen?
Ik weet niet hoeveel km precies, maar ga er maar van uit dat hij een stukje langer is dan een normale puzzelrit (meestal rond de 125 km).Een vraagje, hoeveel kilometer wordt de rit ongeveer?