Ben ook benaderd voor zo iets, vorig jaar al trouwens, vorig jaar op het laatst af moeten zeggen wegens
ziekte van mijn vader, dit jaar mot ik werken, dus als er liefhebbers voor zijn gewoon even contact opnemen met
de contactpersoon, Fred Seinen
Plakd de tekst van de aan mij gestuurde mail hier even ongevraagd, maar lijkt me geen probleem voor zo'n goed doel, indien wel een probleem guumen we het weer weg
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sherpa tourrit.
De sfeer was goed en onze passagiers waren écht gelukkig en daar doen we het tenslotte allemaal voor! Ondanks de regen hebben wij in 2007 een onvergetelijke dag gehad.
Op zaterdag 27 september 2008 wordt de Sherpa tourrit met gehandicapten weer verreden.
Deze dag zal wederom een dag zijn met plezier en autogenot zijn.
Het programma voor de dag luidt als volgt:
10.00 Ontvangst met koffie/thee.
10.15 Introductie en uitleg programma
10.30 Olie controleren, starten en wegrijden 1e toertocht
12.15 Terugkeer op het terrein in Hilversum
12.30 Lunch, afhankelijk van het weer binnen of buiten
13.15 Uitleg tweede gedeelte van de toertocht
13.30 Olie controleren, starten en wegrijden 2e toertocht
15.30 Terugkeer op het terrein in Hilversum
16.00 Even napraten onder het genot van.. en dan naar huis.
Wij rekenen erop dat er tussen de 20 en de 25 auto's aan de rit mee willen doen en de passagiersstoel willen aanbieden aan een lichamelijke en/of geestelijk gehandicapte.
Extra info voor de nieuwkomers, er zijn geen kosten aan de rit verbonden, voor koffie en een lunch wordt gezorgd door de Sherpa organisatie. Wij hopen op een geslaagde dag met weer, dat nu wel zo goed zal zijn zodat we met onze auto's open kunnen gaan rijden.
Vind je het leuk om mee te rijden en om een autoliefhebber een onvergetelijke dag te bezorgen? Schrijf je dan in en noteer de datum in je agenda.
Mail je naam, type auto en kenteken naar:
fred.seinen@12move.nl
Om het zo goed mogelijk te organiseren willen wij je vragen om vóór 1 augustus 2008 je aan te melden.
MeT VRiendelijke groet,
Fred
035 6952746
064 9137266
Het adres van Sherpa is:
Zandheuvelweg 4
3744 MN Baarn
De foto’s van de tourrit 2007 staan op de volgende site’s:
http://www.flickr.com/photos/mossinkoff ... 457914299/
http://www.mijnalbum.nl/Album=4XG6EMVN