De eerste 3 plekken op de startgrid worden ingenomen door een 156.

Yeps zal de HD-recorder alvast programmeren.Voor de liefhebers, vanmiddag op Eurosport vanaf 15.20 uur LIVE de derde race in het WTCC.
De eerste 3 plekken op de startgrid worden ingenomen door een 156.
Ja vreemd, niet?Dat agressieve gedoe is wel de oorzaak van de omgekeerde startvolgorde. De Alfa's waren vandaag duidelijk de snellere auto's, inderdaad mooi om te zien, zo'n rood treintje.
Dat is al een paar seizoenen zo. Wel een leuk idee. Zo wordt het toch knokken geblazen de 2e race.Vanwaar die omgekeerde startvolgorde, ik was lichtelijk verbaasd toen ik dat zag.Is dit nieuw?
Hmm tis het eerste jaar dat ik WTCC watchDat is al een paar seizoenen zo. Wel een leuk idee. Zo wordt het toch knokken geblazen de 2e race.Vanwaar die omgekeerde startvolgorde, ik was lichtelijk verbaasd toen ik dat zag.Is dit nieuw?
Het is ook voor het eerst in het WTCC, maar in de ETCC hadden ze dit al. Bij de F1 zou het veel te gevaarlijk zijn, omdat ieder contact vermeden moet worden. Bij de tourwagens kijken ze niet op een krasje meer of minder.Hmm tis het eerste jaar dat ik WTCC watch![]()
Staat gelijk aan Minardi's op de eerste startrij plaatsen bij F1 met Ferrari Mercedes etc erachter
ETCC ook niet echt gevolgtHet is ook voor het eerst in het WTCC, maar in de ETCC hadden ze dit al. Bij de F1 zou het veel te gevaarlijk zijn, omdat ieder contact vermeden moet worden. Bij de tourwagens kijken ze niet op een krasje meer of minder.Hmm tis het eerste jaar dat ik WTCC watch![]()
Staat gelijk aan Minardi's op de eerste startrij plaatsen bij F1 met Ferrari Mercedes etc erachter
En o ja, binnenkort in dit theater. Ziet er wel mooi uit.