Enig idee wat de ooraak is van deze klapper? Misgeschakeld/overtoert of wellicht de riem versrpongen (waar de 24vees wel 'vaker' last van schijnen te hebben...?)
Anyway veel suc6 met t herstel!
Grtz,fRank
Kwam je inderdaad tegen op de heen weg voor mijBen alweer terug![]()
. Motor geploft tijdens de eerste kwalificatie. We hadden de vrijdagavond lang doorgewerkt om de auto optimaal uit te wegen en de camber toespoor en casterstanden naar onze zin te krijgen. Jaco sekers was zo vriendelijk om apparatuur te lenen en ons van advies te voorzien. Jaco, dank daarvoor!. De instellingen lijken te werken. nadat ik de eerste twee ronden nodig had om de rembalans goed te krijgen en mijn nieuwe remmen in te remmen. Gebruikte ik de twee ronden daarna om mijn rempunten te bepalen. Na die twee ronden werd ik door Erik naar binnen geroepen om de temperatuur van de banden en de bandenspanning na te laten kijken. Alles was in orde en ik wilde de baan op om een tijd te gaan zetten. Bij het overschakelen van 1 naar 2 gebeurde het: een bak gerammel uit het vooronder en een vette witte rookpluim uit de uitlaat. Einde oefening. Bij thuiskomst blijkt dat er eenklep is afgebroken en die heeft vervolgens de zuiger vernield. De cilinder ziet er een beetje uit als een bak met knikkers. De cilinderwand is beschadigd en de kop ziet eruit als een maanlandschap. De oplossing hiervoor is in zicht. 2 augustus rijd ik gewoon weer bij de DNRT op zandvoort en op de spettacolo sportivo maak ik gewoon opnieuw mijn debuut. AR challenge mensen: dank voor de vriendelijke welkom in jullie midden (het was kort, heel kort) en tot eind augustus.
Schoon gerief !!!