Natuurlijk wil ik dat
we spreken dus af a.s. zondag, de 15e, om 12.00u bij de MacDonalds (Hoofdweg, Capelle a/d IJssel) hier bij mij vlak om de hoek? Voor degenen die 't op willen zoeken, dit valt dus plaatsnaamtechnisch in Capelle, maar 't voelt toch echt aan als Rotterdam hoor

ik woon zelf in R'dam en ik zou er letterlijk heen kunnen lopen dus...
Goed:
Voor de vreemdelingen: Je zorgt dat je op de A20 tussen Rotterdam Centrum en Gouda terecht komt, willekeurig van welke kant, dat bepaal je zelf maar, afhankelijk van waar je vandaan komt!
Dan neem je afslag 16, Rotterdam-Alexander/Capelle a/d IJssel. Nu even goed opletten!
Kom je vanuit de richting Gouda nââr Rotterdam ga je onderaan bij de stoplichten linksaf
Kom je vanuit Rotterdam nââr Gouda ga je onderaan bij de stoplichten rechtsaf! Is dat wat! Goed opletten allemaal!
Maar, wie goed oplet ziet dan ook al die grote gele M op zo'n paal staan... Iedereen gaat bij de stoplichten bij de Total rechtdoor en de volgende stoplichten links (uiterst links voorsorteren, want je moet direct daarna wéér links om 't terrein van de Mac op te kunnen. Ik zal wel zorgen dat ik er met m'n grijze zakjapanner (met dikke derrièrre) als eerste ben, dan kan 't niet misgaan denk ik. Bij zonnig weer sta ik buiten, bij regen zit ik binnen aan de koffie te kijken of ik al een Sprint zie komen!
En euh, wie komen er allemaal?