WOOW... wat een storm
Allereerst @Martin: NIET WEGGAAN!!! Natuurlijk ben je welkom en ik heb genoten je van 2.18 oid naar 2.08 te zien gaan.
Remember dat jouw auto ooit mijn troetelkind was!! Ik heb er vaker de nacht mee doorgebracht dan jij met je vriendin

, maar precies zoals eerder gezegd: waar ga jij naar toe als je sneller wordt? Dan zijn we je helaas weer kwijt, en met je 116 had ik meer hoop dat je (langer)gebleven was.
En FO komt er ook niet zo makkelijk af want door domme pech was ik er laatste keer niet bij, maar ik wil nog steeds een keer tegen je strijden

.
Handelsbenzine is benzine die je koopt.. en waar krijg je het nou gratis
De ophef is groot, maar zoals Barend mij zei, het komt er soms wat hard uit bij jou Dré, maar je bedoeldt het goed. En dat is ook zo.
Ik zie Martin komen en vraag me wel af waarom zijn mooie 116 verruild wordt voor een 147GTA? Wat beweegt iemand en wat gaat dat voor het SI betekenen??
En dus los van Martin vraag ik me een aantal dingen af, en die deel je dan met je mede SI rijders. Een visie kan alleen gevormd worden met inspraak van de achterban en dat is wat nu gebeurt.
Alle input is welkom en het SI is inmiddels wel een klasse die groeit en een visie nodig heeft. Het competitie element moet er langzaam in gaan komen en zoals in elke andere tak van autosport moeten we naar wat meer gelijkheid (op wat voor wijze dan ook) in de toekomst.
Ikzelf heb weinig competitie in de SI; wat achter me rijdt is duidelijk langzamer en wat voor me rijdt duidelijk sneller. Geert Lars en BJ zijn me net te snel af en ik weet dat ik dan harder moet trappen, maar op dit moment lukt dat nog niet. De strijd die ik voornamelijk heb geleverd is met Volvo's en tegen mezelf. Wat mij dus bezig houdt is wat moet er gebeuren (investeren in mijn auto??) om bij mijn voorgangers aan te sluiten... behalve beter rijden dan he
Ik vind de opmerking startveld omgekeerd aan de start of sommige deelnemers buiten mededingen laten meerijden (afstellers en testers) wel een overweging waard.
Meer strijd in de SI is goed, ook beter voor het publiek, maar we moeten het ook heel houden, das dan ook waar.
PS ik ben een tegenstander van bernie ecclestone praktijken, liever gezamelijk overleg dan eenzijdige beslissingen in een gezelligheidsklasse als het SI