Vertel. Wat is hier "handig" aan? Er is geen beschikbaarheid qua mensen om die autos in orde te krijgen. Punt. Weinig handigheid aan BJ.Erg handig heren.
Bekijk het ook eens zo: er wordt in ieder geval gepoogd erbij te zijn.
Vertel. Wat is hier "handig" aan? Er is geen beschikbaarheid qua mensen om die autos in orde te krijgen. Punt. Weinig handigheid aan BJ.Erg handig heren.
Ach, het is gewoon teleurstelling van mijn kant.
Maakt niet uit wie, maar het blijft in het grote geheel bekeken niet goed voor SI als er mensen afzeggen.
That's all.
Ik zal het doorgeven aan JS.Erg handig heren.
Geert, het blijft een 75 met een TS motort en hetzelfde onderstel. Ik zou gewoon gaan, beste manier om lekker te rijden, je zult zien dat die auto veel fijner rijdt. De basis is toch hetzelfde gebleven? Je kunt zo'n raceweekend toch ook als test beschouwen i.p.v. race?Ik zal het doorgeven aan JS.Erg handig heren.![]()
Nee, niks aan te doen BJ. Het is jammer maar helaas, maar dit is gewoon overmacht.
Het was een krappe planning, maar als er mensen om gezondheidsredenen niet kunnen werken dan houdt het op.
Alberic de auto laten doen had voor nu geen tijdswinst opgeleverd want JS heeft donderdag wel iemand anders gevonden die vandaag en dinsdag en woensdag met mijn 75 aan de slag gaat. De auto zal dus wel af zijn voor de 29e maar ik heb besloten dat ik niet meteen een wedstrijd wil gaan rijden in een auto waar ik nog geen meter in heb gereden. Nu zal ik de 22e juli gaan testen en dan is er nog ruim een week om eventueel eea aan te passen. Moet lukken.
Enfin, 3 augustus staat er hoe dan ook een rode TS aan de start te ronken!![]()
![]()
Begeleiding is overgewaardeerd. Gewoon vriendjes maken op de SI paddock en je komt een heel eind als je zelf je handen ook best vuil wil maken.JS heeft namelijk niemand beschikbaar die dag, dus wellicht dat er op een andere manier iemand te vinden is voor vervoer en begeleiding. Want vooral dat laatste vind ik wel belangrijk in dit geval!
Sorry kan er ook niet bij zijn...
Druk bezig mijn motor van pks te ontdoen en het originele onderstel terugbouwen....
Weer een heel goed doordachte opmerkingZou zonde zijn als ik ook met een (te) snelle auto in de SI ga starten....