Egbertone
Guru
Guru

Re: RE: Raken jullie nou nooit wat op de weg?

do mei 12, 2005 12:27

maar man oh man, wat komen we allemaal wel niet tegen op de weg???
Ja.... en af en toe ook nog eens een gele krat :blue_lol: :blue_lol: :blue_lol: :blue_lol:

Giulia555

RE: Raken jullie nou nooit wat op de weg?

do mei 12, 2005 12:55

PPffff Kinderspel wat ik allemaal hier lees :wink: Moet je eens op zuidereilnad van New Zealand gaan rijden.. om de honderd meter een dode Possum op de weg.. als je echt opgenomen wilt worden in de local community aldaar moet je zeggen dat je er een hebt doodgereden... maken ze meteen standbeeld voor je.. Ik heb er toendertijd 3 kapot gereden... kan je nagaan hoe ik daar volgende keer ontvangen wordt....

Doix

do mei 12, 2005 13:02

Guillia555, KING OF THE ROAD!

Zoiets? :wink:

En een geel krat? Bedoel je de mijne of heb je echt een kratje bier teruggekopt op de weg? :wink:

Grtz,

Aad

kroehlur

do mei 12, 2005 13:02

Oh ja.

Ook een keer net een alligator gemist in Missouri. Dat ding was ongeveer 3 meter lang en was voor nix bang. Moest behoorlijk uitwijken wat ook niet prettig is in zo een amerikaans vliegend tapijt.....

AlfaGatto

do mei 12, 2005 15:59

maar man oh man, wat komen we allemaal wel niet tegen op de weg???
Ja.... en af en toe ook nog eens een gele krat :blue_lol: :blue_lol: :blue_lol: :blue_lol:

:lol: na jah heuh heu he, gaan we kratten, eh katto eh katten ?!! :lol: :o

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mei 12, 2005 16:55

Oh ja.

Ook een keer net een alligator gemist in Missouri. Dat ding was ongeveer 3 meter lang en was voor nix bang. Moest behoorlijk uitwijken wat ook niet prettig is in zo een amerikaans vliegend tapijt.....
Ik kan het nog sterker vertellen, maar helaas hebben we hier geen Olifanten. Dus geloven jullie mij toch niet. :wink:

kroehlur

do mei 12, 2005 20:48

Oh ja.

Ik kan het nog sterker vertellen, maar helaas hebben we hier geen Olifanten. Dus geloven jullie mij toch niet. :wink:
Tsja...... 23.000 km in 2 maanden tijd door America rijden - dan kom je toch het een en ander tegen. :roll:

Doix

do mei 12, 2005 22:49

Olifanten???? Zeker op safari? Maar daar laat ik mijn wagentje liever niet uit.

Ooit eens in 1991 een hert op de snelweg gezien, maar meer dan genoeg tijd en ruimte om er schadeloos omheen te laveren. The next best thing was een waterhoentje.... :( het arme beestje.

Grtz,

Aad

Rees Cees

do mei 12, 2005 23:16

één maal een eend met een aantal jongen (sorry maar het was de eend of de boom).

de kat van de buren.

een powerfile.

en een vogel in frankrijk tijdens een rally. dit was erg leuk want de vogel vloog langs de uitlaat onder de motorkap en een aantal kilometers later er weer onder vandaan tijdens het rijden. ik was navigator en had gezien dat de vogel er ondergevlogen was. de bestuurder naast me had het ook gezien maar pas ´s avonds tijdens het eten hebben we het er met elkaar over gehad. we geloofden alle twee niet wat we gezien hadden.

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

do mei 12, 2005 23:25

Ik heb een aantal jaar geleden op internet eens een foto gezien van een slang die zich onder een motorkap genesteld had. Bij het starten van de motor kwam deze slang in de distributieriemen terecht en werd hij versnipperd. Gaf een enorme puinhoop onder de motorkap.. Jammer dat ik de foto niet terug kan vinden..
Ik hoor het gesprek al: 'Problemen met de auto??' 'Nee hoor, alleen een kapotte slang'
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Rens 1.7QV
Guru
Guru

vr mei 13, 2005 08:21

Ja die foto kan ik me ook nog herinneren, best een ranzige wa dat.

Rens
164 TS '97
33 1.7 QV '89

Egbertone
Guru
Guru

vr mei 13, 2005 09:26

Ach ja... over eenden gesproken... da's waar ook

Het zal een jaar of 10 geleden zijn... we reden over de A16, terug uit Antwerpen, waar we waren wezen stappen. Ik reed lekker met een gangetje van 140 of zo, in m'n Franse succesnummer wat eindigt op 5 :wink:

Plotseling kwamen er vanuit de middenberm 4 eenden aanwaggelen... remmen? dat lukte niet! Ontwijken? dat ging ook niet want er zat nog een auto naast me....

**kadoenk.. kadoenk.. kadoenk**

wat een klap was dat... we konden de klappen gewoon voelen... vraag me af of die eenden het overleefd hebben. Bij de eerste de beste mogelijkheid gestopt bij een tankstation... behalve de rechter verstraler was er gelukkig weinig schade.

Roy Hartgerink

vr mei 13, 2005 09:33

Mmmm, ik heb wel eens contact met de vangrails. Voor de rest valt het gelukkig mee. 12 meter vangrails kost in Dtsl. overigens € 788,-.

Doix

vr mei 13, 2005 10:14

Mmmm, ik heb wel eens contact met de vangrails. Voor de rest valt het gelukkig mee. 12 meter vangrails kost in Dtsl. overigens € 788,-.
Nurburgring? :D

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”