Wij zijn wel ff wezen kijken vanmiddag en een vreselijk mooie kever gezien

en jullie TR6 was dat die rooie op Wolfrace velgen? Ook errug mooi. Wist niet wie je was en welke auto's op dat moment anders had ik je wel ff opgezocht.
En die rooie Sprint is ook vreselijk mooi hebben we met z'n 2-en bij staan kwijlen
Heb trouwens maar 3 Alfa's gezien

(2 Giulietta's en een Bertone)
Het was inderdaad de TR6 op wolfrace velgen (de enige TR6 aanwezig) en de mooist Kever was van ons
Het was de olijfgroene met bijpassende picknicmand op de achterbank, naast die (niet) lelijke eend.
Wij hebben ook zeker genoten, ikzelf was pas vanaf 11u aanwezig, daarna met de TR6 de rondrit gereden en rond kwart over vijf zijn we naar Doetinchem gereden (ik met de Kever), helemaal binnendoor, via Hardewijk, Leuvenem, Elspeet (lekker gegeten daaro), Uddel, Hoog Soeren, Apeldoorn, Beekbergen, Loenen, Laag Soeren, Dieren en langs Doesburg, Keppel naar Doetinchem. Echt een heerlijk stukje rijden, zeker van Leuvenem tot Apeldoorn. Maar daarvoor hebben we ook zeker genoten van alle mooie auto's, was ook erg onder de indruk van de Sprintjes (mn moeder ook

). Volgend jaar zijn we er zeer waarschijnlijk niet, of ik alleen met de TR6. Maar het jaar erna zijn we er weer met beide auto's.