Kijk, hieruit blijkt, dat jij de situatie niet kent..............Ja,moet je maar betalen zoals de meesten hier doen.
Bovendien beetje overbodige reactie.... als of de topic starter dat niet wistKijk, hieruit blijkt, dat jij de situatie niet kent..............Ja,moet je maar betalen zoals de meesten hier doen.
Een eerste proefrit na restauratie gaat nu eenmaal niet met apk.
wat ging die grap jouw "bijna" kosten dan??Dat zijn dure grappen, ik ben laatst door het oog van de naald gekropen, ik werd aangehouden voor een kapotte koplamp, U reed ook wel wat te hard is het niet??? Ehh ja dat klopt, ik trok em wel even door...( konden ze me niet voor beboeten omdat ze niet hebben kunnen meten ) Enfin, ik moest de lamp zsm laten vervangen en ik mocht gaan. Ik rijd de bocht om het pleintje achter mijn garage op en zet de RED naast de 1.7 neer, doe de kap open en ga meteen lamp wisselen, waren ze dus achter me aan gereden, stapt dat mokkel uit en loopt naar me toe: ja je weet zelf wel wat er aan de hand is! zegt ze met geirriteerde stem. Ik: pardon? Ja zegt ze je weet best dat je auto is geschorst. Toen ben ik dus even naar binnen gelopen en alle papieren gepakt. Blijkt dus dat die domme koe bij het postkantoor mijn auto opnieuw geschorst heeft toen ik vroeg om hem er uit te halen. Mevrouw, denkt u echt dat als ik wist dat deze auto geschorst was dat ik er dan in zou gaan rijden? Dan zou ik wel in die zijn gestapt (en wees naar de 1.7) Ze begreep ook mijn frustratie en woede naar die postmuts, ik moest er volgens haar dus maar achteraan gaan en tot alles geregeld was de andre auto pakken.....
Fieuw, dit scheelde mij een hoop geld...
Toen ik deze RED klaar had heb ik bij de lokale dealer de groene platen opgehaald voor een proefritje en heb ik em naar de dealer gereden voor apk.
Moet je natuurlijk wel bijna inboedel zijn bij de dealer ofzo want anders krijg je de platen niet mee, maar dat is de enige mogelijkheid om met een geschorste auto zonder apk de weg legaal op te kunnen.
Suc6 iig!!!
Tuurlijk,iedereen doet wel iets wat verboden is.Maar als je dan gepakt wordt moet je op de blaren zitten.Bovendien beetje overbodige reactie.... als of de topic starter dat niet wistKijk, hieruit blijkt, dat jij de situatie niet kent..............Ja,moet je maar betalen zoals de meesten hier doen.
Een eerste proefrit na restauratie gaat nu eenmaal niet met apk.
Niemand rijd door rood, hebben altijd ons gordel om en zijn roomser dan de paus![]()
Wat Allesandro zegt![]()
Groetjes,
Marc