tja, bij opel rijders nemen ze het niet zo nauw, waarom rijden er anders zo veel astra's rondIk heb ook niet elke maand een bekeuring gehad... en ook niet meteen een of twee maanden na het verlopen.![]()
Mijn Rekord staat al 5 maanden beurtelings binnen en op straat zonder apk ( even afkloppen...) door tijdgebrek.
onverzekerd rondrijden en dan aangehouden worden is voorkomen! -> en is dan de bekeuring 300 euro?? (de agenten hadden het over bijna het dubbele)Maar een bekeuring van over de 300 euro oor niet verzekerd zijn, dat hakt er echt in...Kan je bijna 2 tanken benzine voor kopen!
vreemd, maar er zit verschil in aangehouden worden als je de auto bestuurd of met een auto bekeurd worden waarmee je niet aan het verkeer deelneemt
meestal valt een bekeuring bij voorkomen lager uit dan voorgechrevenbtw... ik heb laatst een bekeuring gekregen voor 34 km te hard.. die was lager dan het standaad bedrag voor 30 te hard.....dus zelfs de officier is weleens "aardig"..
één bekeuring niet.. maar als ze je moeten hebben schrijven ze er gewoon 3. Ik blijf altijd vriendelijk tegen agenten. Het blijven mensen die je of een hoop geld af kunnen pakken of iig een hoop tijd...meestal valt een bekeuring bij voorkomen lager uit dan voorgechrevenbtw... ik heb laatst een bekeuring gekregen voor 34 km te hard.. die was lager dan het standaad bedrag voor 30 te hard.....dus zelfs de officier is weleens "aardig"..![]()
en dat de ene agent de andere niet is heb ik ook ondervonden, maar verschil in hoogte van een bekeuring zou niet moeten kunnen toch??
dat valt mee hoor, ik ken een verhaal (..) waarin er 3 maanden niet moeilijk werd gedaan.Dat is inmiddels geautomatiseerd geen APK dan krijg je met een maand speling vanzelf een bekeuring thuis.
dat valt mee hoor, ik ken een verhaal (..) waarin er 3 maanden niet moeilijk werd gedaan.Dat is inmiddels geautomatiseerd geen APK dan krijg je met een maand speling vanzelf een bekeuring thuis.