@vV, ben je er dan op het SRW bij?? Leuk!
Gr, Pieter
(Die ook door onbetaalbare! hulp van anderen zijn racer rijdend heeft gehouden na tegenspoed)
ja precies, letterlijk en figuurlijk handjes helpen.(Die ook door onbetaalbare! hulp van anderen zijn racer rijdend heeft gehouden na tegenspoed)
o Dre , daar gaat het mij helemaal niet om. En het is rot dat Ron zijn 2e auto op zo`n manier plat heeft. Zoals gezegd wil ik eea alleen maar relativeren. Ook in het licht van enig commentaar destijds van Ron zelf destijds met de klapper van zijn brievenbusje. Ik begrijp ook dat dit geen initiatief van hemzelf is.Sorry dat ik dit niet op heb gepakt
leuk idee maar praktisch onuitvoerbaar. En bedenk , het is hobby ... kan je het niet betalen (al dan niet met sponsoren) moet je het gewoon niet doen...Misschien een 'pot' instellen oid voor de grootste pech gevallen van het seizoen; kan het hele forum doneren, ipv dat de racers dat zelf hoeven te doen: op die manier blijft alles aan het rijden
Even op verzoek dit herhaald om vergissingen te vermijden ; Guido.Byloos@pandora.be Rek.Nr KBC 734 3162016 19 Iban BE39 7343 1620 1619 Bic KREDBEBB .En de IBan code toegevoegd :Zo hierbij de gegevens :
Zondag 8 juni
Zaal Kristoffelheem ; Schoolstraat 10 in B-3945 OostHam
van 12 tot 18u
BBQ met 1 BBQworst, Saté & Karbonade + Groentenbuffet, Pasta, Aardappelsla, Brood & Sauzen
Inschrijven tot 31 mei à € 13 per persoon te storten op Rek.Nr KBC 734 3162016 19 met vermelding BBQ Gta + mail à Guido.Bijloos@pandora.be
Dranken(o.a. Belgische Bieren...) aan democratische prijzen .
En zoals beloofd voor eenieder die het wil bezorg ik vrijkaarten voor X-day 500km van Zolder voor alle ingeschrevenen die nadien naar Zolder willen afzakken !
BE39 7343 1620 1619
alsook BIC :
KREDBEBB
voor de BBQ vermeld je : BBQ Gta, om te steunen stel ik voor "Ron Aid"![]()
Voor de mensen die gewoon willen steunen gaan we wel wat terugdoen in de vorm van vrijkaarten o.i.d. !