Als gewoonlijk zonder camera op pad maar dat wat ik voorbij heb zien komen aan foto's schetst een heel goed beeld van de dag, mis alleen een bepaalde groene (ongewassen, zou het hem dat zijn?

mis alleen een bepaalde groene (ongewassen, zou het hem dat zijn?) Giulia in de reportage....?!
'k Heb dat daar gehoord .
Was er geen Pineau of porto?![]()
![]()
![]()
Jaja dat zal wel weer,altijd hetzelfde met de familie V uit K.
Eens zien hoe het koelkastje van die O's uit A. er binnenkort berooid bij staat als de V's uit K weggaan na de Bieermeeting "the rivival"![]()
![]()
Jaja dat zal wel weer,altijd hetzelfde met de familie V uit K.
Na een bezoek van die O's uit A. zit er toch doorgaans ook alleen nog maar water en frisdrank in de koelkast !![]()
(beide laatstgenoemde dranken kunnen echt niet veiliger zijn als tijdens een bezoek van bovengenoemden.....)
Duvels ? nee hoor, ik ben toch geen sissy ? Da's homo bier....Tripels dedomme !Ow was al bang dat je jouw licht bedoelde,of ga je geen Duvel's drinken deze keer?![]()
Komt goed,worden twee bakken van deze:Duvels ? nee hoor, ik ben toch geen sissy ? Da's homo bier....Tripels dedomme !Ow was al bang dat je jouw licht bedoelde,of ga je geen Duvel's drinken deze keer?![]()
![]()
![]()
(as usual)