Op 1 vraag heb ik nog geen echt duidelijk antwoord gekregen, namelijk zou dit nog de enige originele NL 1.5 zijn, omdat er van de 1.5 slechts 872 gemaakt zijn. Ik ben daar toch wel zeer benieuwd naar.
Was de Valentino ook in 1300 leverbaar dan?

Edit. Ik zag net een 1200. Dus meedere motorvarianten blijkbaar.
En is de stof van de bekleding niet dezelfde als uit mijn Oro? Maar dan anders van kleur? Nog meer vragen dus.

Aangezien er waarschijnlijk nog een stuk of 4 zijn (naast die 1200 van John) en er in Nederland alleen maar 1300 en 1500's zijn geleverd en er van de 1300 en 1500 bijna net zoveel gemaakt zijn (allebei 800 zoveel) is de kans groot dat er nog een of twee andere 1500's in Nederland zijn maar dat kan ik je niet met zekerheid zeggen.
Lijkt me geen verkeerde auto maar dat is wel slecht te zien op de foto's in het donker, wat moet er aan worden gedaan?
@ KAS de stof it een Valentino is anders, meer fluweel achtig, die stof is ook sterker dan er in de 'normale' Sud's zit wat dan ook de reden was dat je die bekleding nog wel eens in andere Sud's tegenkwam, de originele versleten bekleding werd nog wel eens vervangen door het interieur uit een Sud Valentino.
.