Na 3x FWD Alfa te hebben gereden, werd het eens tijd voor een transaxle!

Wat een lekker brute bak is een 75 toch.

Tsja, met deze kleur kan ik het alleen maar eens zijn.........Lekker kleurtje he?De lak is ook nog in zeer goede staat, evenals het interieur. De auto heeft de laatste jaren binnen overnacht, en is zeer regelmatig gepoetst. Verder schakelt en remt de auto verder goed, en de dorpels zijn twee jaar geleden opgeknapt. De auto gaat alleen in het weekend gebruikt worden, en probeer hem zoveel mogelijk binnen te stallen bij slecht weer.
Dat alleen in het weekend gebruiken, zal in het begin nog niet echt gaan lukken gok ik.
In een 75 wil je ALTIJD rijdenLekker kleurtje he?De lak is ook nog in zeer goede staat, evenals het interieur. De auto heeft de laatste jaren binnen overnacht, en is zeer regelmatig gepoetst. Verder schakelt en remt de auto verder goed, en de dorpels zijn twee jaar geleden opgeknapt. De auto gaat alleen in het weekend gebruikt worden, en probeer hem zoveel mogelijk binnen te stallen bij slecht weer.
Dat alleen in het weekend gebruiken, zal in het begin nog niet echt gaan lukken gok ik.
Enne.......wat die kilometers betreft: was ook mijn bedoeling om niet al te veel kilometers te maken, maar ben
na iets meer dan 2 maanden ook ruim 5.000 geweldige kilometers verder...........![]()
Dat is waar maar ik vind het dan zonde van al mijn kuiswerkook in slecht weer is een 75 gaaf!!!![]()
mooie wagen en zeer mooie kleur voor een 75!!
en euh, laatst 2000km in een week gereden in de 75qv, heerlijk