Helaas besloot een onderdeel van de Spider , meer specifiek haar koppeling , niet meer mee te willen .

Dus pas aanstaande zondag kunnen we het één en ander uittesten en de definitieve gegevens plaatsen .
Wordt vervolgd dus .

We kijken er al naar uit !!!Dus pas aanstaande zondag kunnen we het één en ander uittesten en de definitieve gegevens plaatsen .
Wordt vervolgd dus .
Geen idee .Eén van de cilinders toch, mag ik hopen ?
Denk idd de cilinder(s) ,meen dat Manu daar al eens wat over gememoreerd heeft...Suc6 drmee iig!Geen idee .Eén van de cilinders toch, mag ik hopen ?
Dinsdag gaat ze naar de dokter en dan volgt het verdict ...
Cylinders zijn ondertussen beiden vernieuwd ;Denk idd de cilinder(s) ,meen dat Manu daar al eens wat over gememoreerd heeft...Suc6 drmee iig!Geen idee .Eén van de cilinders toch, mag ik hopen ?
Grtz,fRank
Cylinders zijn ondertussen beiden vernieuwd ;Denk idd de cilinder(s) ,meen dat Manu daar al eens wat over gememoreerd heeft...Suc6 drmee iig!Geen idee .
Grtz,fRank
Die cylinders , dat was vorig jaar .Wel ben blij dat alles in orde is nu, nu nog meer rij plezier.............
Hamburgers en andere gezonde snacksOp het terrein zelf zal diverse animatie aanwezig zijn voor groot ( Hamburgers en andere gezonde snacks voor mijn Sjoe en Broer) en klein .
Hamburgers en andere gezonde snacksOp het terrein zelf zal diverse animatie aanwezig zijn voor groot ( Hamburgers en andere gezonde snacks voor mijn Sjoe en Broer) en klein .
![]()
![]()
![]()
Nancy zal weer zeggen feest voor den Ed, Hamburgers & pensen mmmmmmmmmmmmmmmmHamburgers en andere gezonde snacksOp het terrein zelf zal diverse animatie aanwezig zijn voor groot ( Hamburgers en andere gezonde snacks voor mijn Sjoe en Broer) en klein .
![]()
![]()
![]()
Morgen gaat de 75 ook in een verfrissende doucheDe Spider is weer in orde en helemaal ( toch bijna , Manu moet ze morgen nog in bad doen) klaar voor zondag .
die van mij ook, na de Ardenne ritwas het nodig............De Spider is weer in orde en helemaal ( toch bijna , Manu moet ze morgen nog in bad doen) klaar voor zondag .