Welleswaar een BMW maar toch een prachtige auto...
Mooie oude beelden!
http://www.youtube.com/watch?v=LtZxvxYwzL0
Filmpjes horen in het caféWelleswaar een BMW maar toch een prachtige auto...
Mooie oude beelden!
http://www.youtube.com/watch?v=LtZxvxYwzL0
Helamaal mee eens!GIORGETTO GIUGIARO RULEZ! Naar mijn mening DE autoontwerper van de laatste 30-40 jaar
Volgens mij was het zo dat Lamborghini tijdens de productie van de M1 koetsen failliet ging en BMW een hoogst illegale actie uitgehaald heeft door de mallen voor de bodies domweg "terug te stelen" omdat ze anders door de Italiaanse curator voor oud ijzer verkocht zouden zijn....Overigens gaat wel het verhaal, dat de kwalteit van de bij Lamborghini gebouwde koetsen zo slecht was, dat BMW de hele productielijn daar heeft weggehaald.
Ja natuurlijk, ik ga meteen een 6 cylinder bmw halen, heb je gewoon een halve lambo voor weinigZaagauto heeft helemaal gelijk met zijn opmerking over de niet zo nette aktie van BMW. Ik heb indertijd een houten model van dat Lamborghini-BMW model gezien bij de toenmalige dealer Hubert Hahne. Het huismerk velgen van BMW was toendertijd ATS en je ziet toch echt een Italiaans merk velgen om de auto zitten. Bovendien lijkt de auto verdacht veel op een lamborghini Urraco. Tenslotte is de motor een doorgezaagde V12 van Lamborghini.
Duss: Je moet eigenlijk zeggen Lamborghini, maar gejat door BMW.
Groetjes,
Greyhound
Gewoon 2 BaggerMetWratten kopen... kun je een hele Lambo bouwen...Ja natuurlijk, ik ga meteen een 6 cylinder bmw halen, heb je gewoon een halve lambo voor weinigDan moet ik zeker een 325 ofzo nemen, want de lambo v12 is toch een 5 liter, of zaagden ze de oude 4 liter blokken, dan moet ik een 320 kopen
hij is fijn!Gewoon 2 BaggerMetWratten kopen... kun je een hele Lambo bouwen...Ja natuurlijk, ik ga meteen een 6 cylinder bmw halen, heb je gewoon een halve lambo voor weinigDan moet ik zeker een 325 ofzo nemen, want de lambo v12 is toch een 5 liter, of zaagden ze de oude 4 liter blokken, dan moet ik een 320 kopen