Leuke beelden, volgende keer de camera misschien maar naar achter laten opnemen, maar die handgebaren

daar hebben ze mij niks over verteld op cursus, dat moet je me toch eens uitleggen
Tja...het gaat er natuurlijk ook om wie er schumacher #2 wordt dus dat zou ik beter niet kunnen doen inderdaad....maar ze hebben me op de cursus (in Assen) nooit verteld dat je geen lol mag hebben...misschien ligt dat in Zandvoort anders?
...ik houd het graag gezellig... Tom Kuiper ook...dus als je allebei bijvoorbeeld achter elkaar een stap dwars gaat in vierde versnelling en het net aan goed gaat...tja...dan communiceer je wel wat...net zoals ik het helemaal geweldig vond om met Michel bumper aan bumper het rechte stuk op te knallen...blije eikel zullen we maar zeggen...ook de pitcrew staat er maar te staan, dus een handje op zijn tijd dat het goed gaat is wel zo geinig denk ik dan...
Naar achteren is maar beperkt leuk, heb ik wel eens gedaan...hoewel met Michel wel erg leuk was geweest...je ziet alleen maar een auto (als er al iemand dicht achter je zit)...niet wat er achter het stuur gebeurd...smaken verschillen en hier leer ik zelf het meeste van...