hee....Isman dat is weer al een tijd geleden dat we bij dezelfde baas werkten,heb je je alfa nog hoe is,t er verder mee.JanIk kom ook wel even langswippen
hee....Isman dat is weer al een tijd geleden dat we bij dezelfde baas werkten,heb je je alfa nog hoe is,t er verder mee.JanIk kom ook wel even langswippen
Parking van v/h connexxion (3schouwen) ?ga je hem in Terneuzen al parkeren dan![]()
maar achter de AH is meestal wel een plekkie te vinden,
en is het makkelijkst om later ook weer weg te gaan..wel via Spui, Magrette rijden naar axel .
anders sta je alsnog vast!
als je, je hebt ingeschreven is daar dan een aparte plek voor ?
Dat heeft nogal te maken met de wekker om 05.00 op 02-05....als je, je hebt ingeschreven is daar dan een aparte plek voor ?
nee, zelfde plaatsen als diegenen die op de dag zelf inschrijven...
Frank, ik lees niets over jouw aanwezigheid / pint op 1/5 ?
Hier ook niet hoor, moet nog met 'n Bertone nar huis....Dat heeft nogal te maken met de wekker om 05.00 op 02-05....als je, je hebt ingeschreven is daar dan een aparte plek voor ?
nee, zelfde plaatsen als diegenen die op de dag zelf inschrijven...
Frank, ik lees niets over jouw aanwezigheid / pint op 1/5 ?![]()
Kom uiteraard smiddags wel ff buurten...Uitgebreid afpilsen gaat er echter niet bij zijn.
Grtz,fRank
ikke ?Ja een paar pinten moet wel ff kunnen natuurlijk he...(je hebt nog wat tegoed van me..
)
Grtz,fRank
vanaf jouw kant gezien correctParking van v/h connexxion (3schouwen) ?ga je hem in Terneuzen al parkeren dan![]()
maar achter de AH is meestal wel een plekkie te vinden,
en is het makkelijkst om later ook weer weg te gaan..wel via Spui, Magrette rijden naar axel .
anders sta je alsnog vast!![]()
Altijd plek en maar een klein stukje wandelen door de suburbs het pittoreske axel.![]()
Grtz,fRank