pepijn
Advanced Member
Advanced Member

RE: GT4: Alfa's rijden beroerd

vr mei 06, 2005 14:37

Ik heb mezelf van de week GTR FIA gt racing game cadeau gedaan.

in een woord fantastisch. Het beste racespel wat ik tot nu toe ooit gespeeld heb.

Wel erg moeilijk om de goede instellingen te vinden om de auto te laten doen wat jij wil.

Het geluid het schakelen alles komt zo ongelooflijk dicht bij the real thing fantastisch gewoon. De graphics zijn geweldig en de circuits gewoon levensecht. Ik waande me gewoon weer terug op Magny Cours & Spa. alles klopt gewoon de bochten de gaurdrails de curbstones de afstanden de pitstraat de tribunes de reclames alles op de goede plek. t/m de kleur van de pitbox deuren en de groeven in het asfalt.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

1750GTV
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

do mei 12, 2005 19:05

AlbertGT

zo mei 15, 2005 23:25

GT4 Rulezzzzzzzzz

Zit nu net iets over de 40% completed.

En uiteraard wordt er handmatig geschakeld en staan alle hulpmiddelen uit, tssssssss :!: :!: 8)
Op deze manier ben je seconden per ronde sneller als dat alles automatisch gaat want dan valt er echt niet mee te rijden.
Heb GT3 ook voor 100% uitgespeeld :!:

dhrto
Newbie
Newbie

wo mei 18, 2005 21:56

Binnenkort komt er een racespel uit voor de ware Alfisten:
http://www.scar.blackbeangames.com/

Nou kan ik alleen zo 123 niet zien of het PC only is, of dat ie ook voor de consoles uit gaat komen. Maar als je een beetje snelle PC hebt, is het zeker aan te raden de speelbare demo eens uit te proberen ;)

EDIT
Aan de screenshots te zien komt ie ook voor de PS2 en de XBOX. ZIet er trouwens best gelikt uit :P
Alfa 33 1.4 ie L '92 --> R.I.P. juni 2009 na meer dan 300.000 op de teller!
Alfa 156 SW 1.8 TS '01

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”