vanwege het bezoek van Bush aanstaande zaterdag en zondag zijn veel wegen in het zuiden tijdelijk geheel afgesloten waaronder de A2

het is echt niet te geloven dit soort acties

Nemen uit voorzorgsmaatregelen toch andere wegen.. vraag me dus af waarom zo een heisawaarschuwing:
vanwege het bezoek van Bush aanstaande zaterdag en zondag zijn veel wegen in het zuiden tijdelijk geheel afgesloten waaronder de A2. Dus als je plannen hebt informeer je goed van te voren.
overlast is enkel in Zuid-limburg en dat zal uitwaaieren naar noord-limburg, je hoeft je dus geen zorgen te maken. Eerst was sprake om de A2 in Limburg voor 30 uur af te zetten maar dat is van de baan.Nemen uit voorzorgsmaatregelen toch andere wegen.. vraag me dus af waarom zo een heisawaarschuwing:
vanwege het bezoek van Bush aanstaande zaterdag en zondag zijn veel wegen in het zuiden tijdelijk geheel afgesloten waaronder de A2. Dus als je plannen hebt informeer je goed van te voren.
Of.. zallie even naar de V6 meeting komen?
Dan blijf ik thuis![]()
Groetjes Saskia
hij slaapt nog geen 2 km hemelsbreed van ons vandaanBush![]()
Dan komen Blair en Bakellende er zeker achteraan en gaan naar de bruinjagersbar waar een bedje voor hun klaar staat
BESMETTINGSGEVAAR!!!!!hij slaapt nog geen 2 km hemelsbreed van ons vandaanBush![]()
Dan komen Blair en Bakellende er zeker achteraan en gaan naar de bruinjagersbar waar een bedje voor hun klaar staat![]()
![]()