Echt wel Italiaans hoor: mito betekend mythe. (de link met Milaan en Turijn laat ik even achterwege)
Wat het model betreft: Zoals gewoonlijk, even wennen en dan komt wel goed

Je mag hem qua maatvoering wel vergelijken met de Clio en 207 maar zeker niet prijstechnisch denk ik.Ik vind het een stoer bakkie! Zeker als je het gaat vergelijken met de concurrentie, zoals 207, Clio, en wat duits spul.
Mito is minder erg dan Mi.To, dat laatste lijkt op suffe namen als Ce'ed en dat soort ellende. Daar doelde ik op.Hoezo domme naam, japans???
waarom niet?Je mag hem qua maatvoering wel vergelijken met de Clio en 207 maar zeker niet prijstechnisch denk ik.
Je zegt het precies goed: "met uitrusting".waarom niet?Je mag hem qua maatvoering wel vergelijken met de Clio en 207 maar zeker niet prijstechnisch denk ik.
een 207 met vergelijkbare motor (1.4vti 95pk) en uitrusting kost ook gewoon dik 20000 euro hoor. Is nog ff afwachten wat de mito precies moet gaan kosten in NL , maar zal er niet ver naast zitten.,
Als de punt weg is kan ik er al beter mee leven. Nu nog dat ding in het echt zien...De punt tussen de Mi en de To zal volgens insiders in Juni verdwijnen... Het was alleen maar om het verhaal Milano en Torino te verduidelijken.