Ik ga 11 maart rijden heb ik zojuist besloten (Zandvoort).
Moet nog behoorlijk wat gebeuren maar moet te doen zijn..
Zo!Oei even flinke tegenvaller, was geen spierpijn (volgens EHBO) waardoor ik de BBQ heb moeten missen, maar gebroken heup, week mee doorgelopen en vrijdag geopereerd, bleek dat ze 2 van de 3 schroeven te ver hadden doorgedraaid, dus weer opnieuw onder het mes en nu zou het goed moeten zijn, maar heb mijn vertrouwen in de medische wereld een beetje verloren.
Ik moet rekenen op 3maanden revalidatie, dus SI komt ook in het gedrang, dus mooi ... allemaal.
Tjeeses LENZ, diagnose stellen is ook een vak he??Oei even flinke tegenvaller, was geen spierpijn (volgens EHBO) waardoor ik de BBQ heb moeten missen, maar gebroken heup, week mee doorgelopen en vrijdag geopereerd, bleek dat ze 2 van de 3 schroeven te ver hadden doorgedraaid, dus weer opnieuw onder het mes en nu zou het goed moeten zijn, maar heb mijn vertrouwen in de medische wereld een beetje verloren.
Ik moet rekenen op 3maanden revalidatie, dus SI komt ook in het gedrang, dus mooi ... allemaal.
Heel veel beterschap Lennart. Jezus. Ben je wel een bikkel, gewoon doorgelopen met een gebroken heup.Oei even flinke tegenvaller, was geen spierpijn (volgens EHBO) waardoor ik de BBQ heb moeten missen, maar gebroken heup, week mee doorgelopen en vrijdag geopereerd, bleek dat ze 2 van de 3 schroeven te ver hadden doorgedraaid, dus weer opnieuw onder het mes en nu zou het goed moeten zijn, maar heb mijn vertrouwen in de medische wereld een beetje verloren.
das een zware tegevaller.Oei even flinke tegenvaller, was geen spierpijn (volgens EHBO) waardoor ik de BBQ heb moeten missen, maar gebroken heup, week mee doorgelopen en vrijdag geopereerd, bleek dat ze 2 van de 3 schroeven te ver hadden doorgedraaid, dus weer opnieuw onder het mes en nu zou het goed moeten zijn, maar heb mijn vertrouwen in de medische wereld een beetje verloren.