Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

RE: embleem gejat !!!!

za apr 23, 2005 20:19

Begrijpelijk van die collega, maar verder dan staande houden mag je als burger niet gaan.

Dit is in feite vrijheidsberoving, hoewel de term 'voor eigen rechter spelen' me in dit verband wat te ver gaat, omdat dat blijkbaar niet de intentie van je collega was. Stel dat hij onderweg, afgeleid door de boze of angstige knulletjes op de achterbank, een ongeval had gekregen, met letsel als gevolg, wat dan? Ben je wel hèèl erg zuur...

Je zou als ouder trouwens helemaal wild worden als iemand anders jouw kind meenam...

Of je krijgt met dit te maken...
De politie heeft woensdagavond rond 18.00 uur een zesjarige jongen uit Roermond mee naar het bureau genomen vanwege vernieling van een politieauto.

De zesjarige en een zevenjarig vriendje waren dieren met stenen aan het bekogelen bij de kinderboerderij Donderberg. Hierop heeft de politie de jongens in de politieauto gezet met de bedoeling de kinderen thuis af te leveren en hun ouders in te lichten. Toen de zevenjarige jongen thuis werd afgezet, verbleef de zesjarige in de politieauto. Bij terugkomst ontdekten de agenten dat hij intussen de handfreeset had vernield en dat hij met een zaklamp een ruit van de auto had ingeslagen. De zesjarige was door de raam naar buiten geklommen en was er vandoor gegaan.

R A V

za apr 23, 2005 20:46

hij heeft ze niet geslagen hoor alleen naar het politiebureau gebracht en dat is maar vanaf hem 500 meter lopen maar dan denk je goed te doen en dan krijg je dit,het is maar kattekwaad dat kan gebeuren en dat vind ik niet kloppen

sudsprint
Guru
Guru

za apr 30, 2005 00:16

Vernieling is iets wat mij ook is overkomen. Toen in Groningen onder de oosterparkers bekend was geworden dat je met een schroevendraaier de deursloten van oudere auto's open kon maken is m'n sprint ook 2 keer door deze personen onderhanden genomen(waarvoor dank!!!!!) BASTARDS :evil:

Doix

Re: RE: embleem gejat !!!!

za apr 30, 2005 12:04

Ik vindt ook dat ze van andermans spullen af moeten blijven,maar je moet ook uit kijken wat je doet.Een collega van mij zag dat ze bij zijn 147 het embleem weghaalde en hij pakte die jongens en bracht ze naar de politie,maar daar kreeg hij op zijn flikker omdat hij dat niet had moeten doen en had moeten bellen nu kan hij een aanklacht krijgen omdat hij eigen rechter speelde nu vraag ik je waar gaat dat na toe hier in nederland
En om dit soort achtelijk gezeik lopen mensen ook gewoon door als iemand in elkaar geslagen wordt. In dit land heb je als burger geen rechten en als crimineel helaas te veel..... :cry:

[correctie: niet jouw posting bedoel ik, maar het feit dat als je als burger ingrijpt en je aan de door de samenleving opgelegde burgerplicht voldoet, JIJ een proces aan de broek krijgt en het vergrijp van de ander (vaak erger dan de burgerplicht) ineens vergeten is....]

Grtz,

Aad

Alfason

za apr 30, 2005 19:48

Aad, je hebt gelijk. Dat noemen ze liefdaderheid = liefdoen tegen misdadigers. Maar ook lief doen tegen die zwakken die je met hun gedrag je het bloed onder je nagels vandaan halen. :evil:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”